• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۳-۱۰
  • شناسه خبر: 23206

جشنواره ابوذر دی ماه برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان گفت: امسال جشنواره ابوذر در دی ماه همزمان با سالروز شهادت غلامرضا رهبر برگزار می‌شود.

به گزارش«پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» رضا جمالی در جلسه هیأت اندیشه‌ورز بسیج رسانه استان زنجان ضمن اشاره به تغییر ماهیتی جشنواره ابوذر گفت: این جشنواره از چند سال قبل در حال برگزاری است و جایگاه خود را در بین اصحاب رسانه پیدا کرده است.

وی گفت: جشنواره ابوذر به عنوان رویداد مهم رسانه‌ای است که دارای جایگاه خوبی در بین جشنواره‌های کشوری است که در استان زنجان نیز برگزار می‌شود.

جمالی با اشاره به اینکه امسال جشنواره ابوذر با تغییرات کلی برگزار خواهد شد، گفت: یکی از تغییرات مربوط به زمان این جشنواره است که از مردادماه به دی ماه منقتل شده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان افزود: با توجه به تراکم کاری و زمان برگزاری انتخابات، زمان برگزاری جشنواره ابوذر از روز خبرنگار به روز قشر  بسیج رسانه یعنی دی ماه منتقل می‌شود تا در شرایط بهتری برگزار شود.

وی همچنین از مرحله‌ای شدن جشنواره ابوذر خبر داد و گفت: امسال این جشنواره در سه سطح شهرستانی، استانی وکشوری برگزار و منتخبان شهرستانی در مرحله استانی و منتخبان این مرحله هم در مرحله کشوری رقابت خواهند کرد.

رئیس شورای قشر بسیج رسانه استان زنجان نیز در ادامه این جلسه، برضرورت استفاده از ظرفیت هنرمندان و ورزشکاران و اقشار مختلف برای جلب حداکثری در انتخابات تاکید کرد و گفت: رسانه‌ها فعالیت‌های خود را در زمینه ایجاد شور انتخاباتی آغاز کرده‌اند.

قنبر رسولی با بیان اینکه برای جلب مشارکت مردم در انتخابات باید از همه ظرفیت ها استفاده شود، خاطرنشان کرد: فعالان فضای مجازی و رسانه‌های تاثیرگذار در این زمینه نقش بسزایی دارند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست