• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۳-۱۱
  • شناسه خبر: 23252

شرکت ۱۰۰ هزار دانش‌آموز زنجانی در مسابقات «فرهنگی و هنری فردا»

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: سی و نهمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری «فردا»با مشارکت بالای ۱۰۰ هزار نفر رشته ای دانش آموزان استان در بستر پورتال همگام و به صورت مجازی برگزار می شود.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: سی و نهمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری «فردا» با مشارکت بالای ۱۰۰ هزار نفر رشته ای دانش آموزان استان در بستر پورتال همگام و به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» جعفر گنج خانلو گفت: با تلاش و همت مجموعه مدیران، مربیان و کارشناسان، مراحل آموزشگاهی و منطقه ای این مسابقات در بستر پورتال همگام با حضور دانش اموزان هنرمند در ۵ بخش کلی(هنرهای آوایی، هنرهای دستی و تجسمی، هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه، رسانه و فضای مجازی و آفرینش های ادبی) ودر رشته ای انفردای برگزار گردید.

وی افزود: گفت: سی و نهمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری «فردا» با مشارکت بالای ۱۰۰ هزار نفر رشته ای دانش آموزان استان در بستر پورتال همگام و به صورت مجازی برگزار شد.

گنج خانلو افزود: پس از اجرای مراحل آموزشگاهی و منطقه ای، آثار منتخب در مقاطع ابتدایی،متوسطه دوره اول و متوسطه دوره دوم به تعداد ۱۵۶۰ اثر به مرحله استانی معرفی شدند که پس از ارزیابی تیم های داوری در طی دوهفته، ۵۱۰ اثر منتخب دانش آموزی در رشته های مختلف معرفی گردید که از این میان با توجه به سهمیه کشوریِ رشته های فرهنگی هنری ۲۲۶ اثر به مرحله کشوری جشنواره فردا ارسال گردید.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان ضمن تشکر از زحمات همه روسا و معاونین پرورشی و کارشناسان فرهنگی هنری نواحی و مناطق ، مدیران و معاونین پرورشی مدارس استان و همچنین اولیا گرامی دانش آموزان، با اشاره به رشد کمی و کیفی آثار منتخب، آن را حاصل تلاش و همت دانش آموزان و مربیان زنجانی و برنامه ریزی برگزاری مطلوب جشنواره از مرحله آموزشگاهی تا مرحله استانی دانست و از تقدیرِ رتبه های برتر دانش آموزان در فرصت مناسب خبر داد

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست