• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۳-۲۶
  • شناسه خبر: 23374

یکی از مولفه های مهم انتخابات، انتخاب اصلح است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: یکی از مولفه های مهم انتخابات ، انتخاب اصلح است.

 به گزارش پیام ملّت– علیرضا فیروزفر در نشست صميمي رئیس دانشگاه آزاد اسلامي استان زنجان با كاركنان اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامي واحد هیدج با توجه به پتانسیل های این شهر می تواند از مشکلات سرافراز عبور کند.

وی با اشاره به اینکه رضایت مندی دانشجویان از ارائه خدمات یکی از مولفه های مهم پيشرفت و از سیاست های راهبردی دانشگاه آزاد اسلامی است، گفت: دانشگاه ها موظف هستند رضایت مندی دانشجویان را سرلوحه امور قرار دهند و توفیقات این دانشگاه در گرو اعمال این سیاست است. اساتید و کارکنان‌ نباید از رسالت اصلی دانشگاه غفلت کنند.

 فیروزفر تصریح کرد: طرح پویش دانشگاه از راهبردهای اساسی دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان است که با اجرای این طرح زمینه اشتغال و مهارت ورزي دانشجویان در صنعت فراهم می شود.

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: دانشگاه آزاد اسلامي استان زنجان با شرکته و موسسه هاي  تولیدی و بنگاههاي اقتصادي برای اجرای طرح پویش تفاهم نامه منعقد مي كند.

 وی با اشاره به اینکه از تیرماه سالجاری دانشجویان در قالب طرح پویش در بنگاههاي اقتصادي مشغول مهارت ورزي خواهند شد، اضافه کرد: با نگاه به  تاریخ یک نكته مهمي عايد مي شود و آن عظمت و اقتدار فعلي جمهوري اسلامي ايران است.

فیروزفر با اشاره به اینکه سفاهت برخی حاکمان کشور در ادوار تاریخی کشور را به محل تاخت و تاز بیگانگان تبدیل كرده بود، افزود:  نمونه دیگری در تاریخ معاصر اتفاق افتاد بحث کاپیتولاسیون در دوران پهلوی بود که با شجاعت و درایت امام خمینی(ره) به بن بست رسید.

 رئیس دانشگاه ازاد اسلامی استان زنجان افزود: تحقق انقلاب اسلامی در دوران معاصر با توجه به معادلات ترسیم شده غرب و شرق دور از ذهن بود.

 وی تصریح کرد: تصور اینکه در دوران سلطه شرق و غرب یک نظام دینی روی کار بیاید عملا سخت به نظر می رسید اما تشکیل جمهوری اسلامی همه معادلات اقطاب مسلط جهان را به هم ریخت و پيچ سوم تاريخ با ظهور انقلاب اسلامي ايران رقم خورد.

 فیروزفر با اشاره به اینکه بیگانگان برای به عقب راندن توفیقات داخلی و بین المللی جمهوری اسلامی از همه ابزارهای سخت و نرم استفاده مي كنند، اضافه کرد: برخي بی کفایتی های مدیریتی داخلی را به حساب نظام اسلامی نباید گذاشت و باید از ظرفیت های معنوی و مادی کشور در جهت تحقق مطالبات مردم استفاده کرد.

 وی با اشاره به اینکه کمبودها و مشکلات در کشور نباید سبب شود مردم از صندوق های رای قهر کنند و برای رفتن پای صندوق رأی سستی کنند، اضافه کرد: مشارکت حداکثری از مولفه های اقتدار ملی است و باید پاسخ وسوسه های دشمنان در پای صندوق های رای داده شود. مشاركت مردم و تجلی اراده ملت در انتخابات طمع دشمن را خواهد بريد.

فیروزفر به مشارکت بیش از پیش از مردم در انتخابات تأکید کرد و گفت: یکی از مولفه های مهم انتخابات ، انتخاب اصلح است و مردم با انتخاب یک رئیس جمهور مردمی و شجاع که نگاه به طبقه محروم داشته باشد و همچنین با مرعوب نشدن در مقابل دشمنان به دنبال ایران مقتدر باشد و سرنوشت خود را رقم خواهند زد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست