• تاریخ: ۱۴۰۰-۱۰-۲۰
  • شناسه خبر: 26012

۱۹ درصد مردم ماهنشان دز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند

مردم شهرستان ماهنشان استقبال خوبی برای تزریق دوز سوم واکسن کرونا نشان داده‌اند و با روند رو به رشدی تزریق در حال انجام است به طوری که پوشش به حدود ۱۹ درصد رسیده است.

اجلّی، رئیس شبکه بهداشت شهرستان ماهنشان در گفت‌وگو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملت» اظهار داشت: از ۳۱ هزارو ۴۶۸ نفر واجد شرایط دریافت واکسن کرونا در شهرستان ماهنشان که بالای ۱۲ سال هستند با جمعیتی بالغ بر ۳۰ هزارو ۶۱۵ نفر که ۹۷.۳ درصد جمعیت را شامل می‌شود واکسن تزریق شده است.

وی افزود: ۲۸ هزارو ۳۵۵ نفر دوز دوم واکسن کرونا را در این شهرستان دریافت کرده‌اند که معادل با ۹۲ درصد جمعیت را شامل می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان ماهنشان گفت: مردم این شهرستان استقبال مناسبی برای تزریق دوز سوم نیز نشان داده‌اند و با روند رو به رشدی تزریق در حال انجام است به طوری که پوشش در حدود ۱۹ درصد بوده که از میانگین کشوری بالاتر است.

وی عنوان کرد: متاسفانه کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی نگرانی‌هایی را در سطح شهرستان ایجاد کرده و بنابراین با توجه به شناسایی سویه جدید ویروس کرونا می‌طلبد تا مردم احتمام ویژه ای در رعایت پر‌وتکل‌های بهداشتی داشته باشند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست