• تاریخ: ۱۴۰۰-۱۱-۰۳
  • شناسه خبر: 26355

۹۰۰ تن برنج تا پایان سال در استان زنجان توزیع می‌شود

۹۰۰ تن برنج تنظیم بازار هندی و تایلندی برای حفظ آرامش بازار و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر تا پایان سال در سطح استان زنجان توزیع خواهد شد. زمانی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار «پایگاه خبری- تح ...

۹۰۰ تن برنج تنظیم بازار هندی و تایلندی برای حفظ آرامش بازار و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر تا پایان سال در سطح استان زنجان توزیع خواهد شد.

زمانی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملت» با بیان اینکه تا حال حاضر ۲۱۰ هزار تن کالای اساسی از قبیل آرد، برنج و شکر در استان توزیع شده است اظهار داشت: وضعیت ذخایر استان به لحاظ برنج و شکر در شرایط مطلوبی قرار دارد و مشکلی از این بابت نداریم.

وی افزود: ۹۰۰ تن برنج تنظیم بازار برای حفظ آرامش بازار و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر تا پایان سال در سطح استان توزیع خواهد شد.

مدیر کل غله استان زنجان گفت: این اقلام شامل ۳۰۰ تُن برنج تایلندی با قیمت مصرف کننده به ازای هرکیلوگرم ۱۱ هزار تومان و ۶۰۰ تُن برنج هندی که قیمت مصرف کننده آن به ازای هرکیلوگرم ۱۷ هزار تومان است.

وی عنوان کرد: این مقدار برنج از طریق شبکه‌های منتخب توزیع از قبیل فروشگاه‌های زنجیرهای، تعاونی‌های مصرف سراسری، اصناف منتخب، مراکز عرضه مستقیم کالا، میادین میوه و تره بار وارد شبکه توزیع می شود.

زمانی تصریح کرد: بر اساس عرضه و تقاضایی که در استان وجود دارد، از طریق دستگاه‌های مربوطه برنج تنظیم بازار درخواست می‌شود و بر همان اساس اداره کل غله نیز موظف است تا نیاز استان را تامین کند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست