• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۲-۲۳
  • شناسه خبر: 27616

ثبت‌نام مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف و امور خیریه در استان زنجان تا ۲۱ خرداد ادامه دارد

ثبت‌نام مرحله شهرستانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه مسابقات سراسری قرآن کریم در استان زنجان از ۲۱ اردیبهشت آغاز شده و تا ۲۱ خرداد ادامه خواهد داشت. دو رشته جدید نهج‌البلاغه و صحیفه سجادی ...

حجت‌الاسلام سیدموسی موسوی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار«پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت»اظهار داشت: ثبت‌نام مرحله شهرستانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه از ۲۱ اردیبهشت آغاز شده و به مدت یک ماه تا ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ ادامه دارد.

موسوی گفت: ثبت‌نام در این مرحله از طریق مراجعه سایت مسابقات قرآن کریم به نشانی  www.quraniran.irانجام می‌شود.

حجت‌الاسلام موسوی افزود: فقط در صورتی که متقاضیان شرکت‌کننده، امکان ثبت‌نام از طریق سایت را ندارند می‌توانند با مراجعه به ادارات اجرایی اوقاف در تمام شهرستان‌ها مراحل ثبت‌نام خود را انجام دهند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان اظهار داشت: رشته‌های در نظر گرفته شده برای شرکت متقاضیان شامل قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۵ جزء، دعاخوانی، اذان، تفسیر قرآن کریم، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، مدیحه‌سرایی و همخوانی است.

وی گفت: متقاضیان باید شخصا به سایت مسابقات مراجعه و در رشته مورد علاقه خود ثبت‌نام کرده و کد پیگیری دریافت کنند.

حجت‌الاسلام موسوی از اضافه شدن ۲ رشته جدید به این دوره از مسابقات خبر داد و گفت: ۲ رشته جدید نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه در این دوره به مسابقات اضافه شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان افزود: متقاضیان به‌طور همزمان می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در یکی از رشته‌های انفرادی آوایی (قرائت تحقیق و ترتیل، تمام رشته‌های حفظ، اذان و دعاخوانی) و یک رشته گروهی (مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم) اقدام کنند.

وی افزود: تمام شرکت‌کنندگان به‌منظور ترویج معارف عمومی قرآن کریم و آشنایی با آن می‌توانند علاوه بر رشته‌های فوق در یکی از رشته‌های معارفی (تفسیر عمومی قرآن کریم، ترجمه نهج‌البلاغه و ترجمه صحیفه سجادیه) نیز ثبت‌نام کنند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست