• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۷-۲۶
  • شناسه خبر: 29349

نمی شود در نظام اسلامی مدیر بود و دراتفاقات اخیر ساکت ماند

نمی شود استاد ما حقوق دانشگاه را بگیرد و از کرسی دانشگاه همین نظام، برای تبلیغ علیه آن استفاده کند .اگر این اتفاق می افتد به دلیل کم کاری ما است. ما نمی گوییم کشور ما مشکلی ندارد اتفاقا مشکلات آن را هم بیان می کنیم ولی ن ...

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» داود حسنی عضو شورای شهر زنجان در جلسه رسمی و علنی شورای شهر اظهارکرد: متاسفانه در طول یک ماه گذشته درگیر اتفاقاتی شدیم که حاشیه های بسیاری داشت و در کنار آن سکوت عده ای و دمیدن عده ای در شعله اتفاقات اخیر باعث شد امنیت و آرامش مردم تحت تاثیر قرار بگیرد.

حسنی گفت: میدانیم که انقلاب اسلامی به عنوان یک ابر قدرت باید در ویترین جهانی حضور داشته باشد و هرجایی که جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی قدرتمندتر ظاهر میشود برنامه های بیشتری برایش ریخته میشود.

وی با بیان اینکه در مقابل این اتفاقات نباید ساکت بود گفت: سکوت ما نشانه این است که یا آنها را قبول داریم و یا از آنها ترسیده ایم . باید مدیران شهری به عنوان کسانی که در جمهوری اسلامی به مردم خدمت می کنند تکلیفشان را روشن کنند .نمیشود در نظام جمهوری اسلامی مدیر بود و در مقابل این موضوع ساکت شد و یا حتی در نقطه مقابل ایستاد و نظام و مسئولین امنیتی ما حداقل در برش استانی باید برای اینها تعیین تکلیف کند.

وی افزود: نمی شود استاد ما حقوق دانشگاه را بگیرد و از کرسی دانشگاه همین نظام، برای تبلیغ علیه آن استفاده کند .اگر این اتفافات می افتد به دلیل کم کاری ما است.

داود حسنی گفت: ما نمی گوییم کشور ما مشکلی ندارد اتفاقا مشکلات آن را هم بیان می کنیم ولی نمیشود افرادی اطلاعات غلط بدهند و برای نظام هزینه تراشی کنند. و متاسفانه هزینه آن را هم مردم می دهند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست