• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۳-۱۸
  • شناسه خبر: 32881

ثبت نام یک هزار و ۳۲۴ متقاضی دارای بیش از سه فرزند برای دریافت زمین یا واحد مسکونی در استان زنجان

تاکنون یک هزار و ۳۲۴ نفر متقاضی دارای بیش از سه فرزند در استان زنجان برای دریافت زمین یا واحد مسکونی در قالب قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده اند و از این تعداد ۹۴۶ نفر در شهرس ...

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» اصغر اسماعیلی مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به زودی زمین های مورد نیاز قانون جوانی جمعیت برای متقاضیان واجد شرایط در استان زنجان واگذار خواهد شد.

 اسماعیلی گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به اجرای قانون جوانی جمعیت برنامه ریزی و مدیریت لازم را دارد و  در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت وظایفی برای راه و شهرسازی تعریف شده است.

وی افزود: تاکنون یک هزار و ۳۲۴ نفر متقاضی دارای بیش از سه فرزند در استان زنجان برای دریافت زمین یا واحد مسکونی در قالب قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده اند و از این تعداد ۹۴۶ نفر در شهرستان زنجان هستند.

اسماعیلی تعداد متقاضیان واجد شرایط در استان را یک هزار و ۲۸۶ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۹۱۹ نفر واجد شرایط در شهرستان زنجان هستند. تعداد متقاضیان رد درخواست شده هم ۹ نفر هستند و در شهرستان زنجان برای ۵۹۴ متقاضی پرونده تشکیل شده است.  مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان افزود: تعداد متقاضیان تایید نهایی شده ۴۵۹ نفر است و این تعداد متقاضی تایید شده متعلق به شهرستان زنجان است. 

  اسماعیلی گفت: در این قانون برای متقاضیان مسکن سه فرزند به بالا، فرم (ج) قرمز به استناد قانون و برای فرزند سوم به بالا نادیده گرفته می شود و می توانند از امتیاز خانه دار شدن دوباره استفاده کنند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست