• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۵-۰۷
  • شناسه خبر: 33869

نخستین سوگواره ملی عکس “راوی عشق” در زنجان برگزار می‌شود

نخستین سوگواره ملی عکس "راوی عشق" در دو بخش حرفه‌ای و پویش مردمی به همت مسجد زینبیه اعظم زنجان برگزار خواهد شد.عکاسی در روز ۱۱ محرم (یوم الزینب) برابر با شنبه هفتم مرداد ماه و پایان کاری سوگواره در روز ۱۲ محرم برابر با ...

 به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» سعید سعید صفوی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان از آغاز به کار دبیرخانه نخستین سوگواره ملی عکس راوی سرخ با حضور اعضای برگزار کننده از عصر دیروز خبرداد.
صفوی گفت: نخستین سوگواره ملی عکس راوی عشق در دو بخش حرفه‌ای، عکاسی با دوربین حرفه‌ای و پویش مردمی، عکاسی با موبایل به همت مسجدزینبیه اعظم و با همکاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، حوزه هنری، شهرداری استان زنجان برگزار خواهد شد.

​وی افزود: عکاسی در روز ۱۱ محرم (یوم الزینب) برابر با شنبه هفتم مرداد ماه و پایان کاری سوگواره در روز ۱۲ محرم برابر با هشتم مرداد ماه تا ساعت ۱۱ ظهر خواهد بود و عکاسان، آثار تولیدی خود را باید تا روز دوشنبه نهم مرادماه به آدرس ایمیل زینبیه اعظم زنجان zeinabieh.ir ارسال کنند. حرکت دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان ساعت۱۶:۰۰ خواهد بود ویک هزار خادم در این دسته عزاداری خدمت خواهند کرد.
صفوی گفت: عکاسان شرکت کننده در این سوگواره از سراسر کشور سه روز مهمان استان زنجان خواهند بود تا علاوه بر شرکت در مراسم عزاداری زینبیه اعظم از آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری استان زنجان عکاسی کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان با بیان اینکه مسجد زینبیه زنجان یکی از قطب‌های اصلی عزاداری‌ها در این استان است و قدمت این مکان مقدس به بیش از ۴۰۰ سال می‌رسد و از جمله مساجد تاریخی در استان زنجان محسوب می‌شود. گفت: مسجد زینبیه زنجان در تاریخ ۲۰ تیرماه سال ۹۰ با شماره ۲۹۹۶۱ در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست