• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۵-۱۸
  • شناسه خبر: 34128

منطقه ویژه اقتصادی زنجان زمینه ساز تحول در توسعه اقتصادی استان

منطقه ویژه اقتصادی زنجان زمینه ساز تحول در توسعه اقتصادی استان و اصلی ترین قطب اقتصادی استان خواهد بود و راه اندازی این منطقه موجب افزایش قابل توجه در GDP استان است .

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» حسین محمدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان در دیدار با اعضای هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی زنجان با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی زنجان زمینه ساز تحول در توسعه اقتصادی استان و اصلی ترین قطب اقتصادی استان خواهد بود گفت: تسریع در فرآیند آماده سازی و فعال شدن منطقه ویژه اقتصادی زنجان مورد توجه و تاکیداستان است.

محمدی گفت: کار تخصیص زمین این منطقه خوب پیشرفته است و امیدواریم ظرف یک ماه آینده تمامی موارد مربوط به آن نهایی شود و بتوانیم موافقت اصولی منطقه را از دبیرخانه شورای عالی مناطق ویژه اقتصادی کشور اخذ کنیم .

وی افزود: راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی زنجان موجب افزایش قابل توجه در GDP استان است و مجری آماده سازی این منطقه یک تیم قوی و با تجربه در کشور است و انتظار داریم با انتخاب مشاوران توانمند محلی واستفاده از ظرفیت استان به سرعت وارد فاز عملیاتی بشویم.

محمدی با اشاره به لزوم تسریع در اجرای زیرساخت های مورد نیاز در منطقه ویژه اقتصادی زنجان گفت: جایابی محدوده منطقه ویژه اقتصادی بسیار دقیق بوده و محدوده تعیین شده از بابت دسترسی به فرودگاه، شهرک صنعتی و اتصال به خط ریلی شرایط مناسب و ایده آلی دارد و مطمئنا در تامین زیرساختها برای منطقه تسریع خواهدشد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست