• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۷-۱۹
  • شناسه خبر: 34981

به احداث سدهای بزرگ در زنجان فکر نمی کنیم، احداث سدهای کوچک مقیاس را در دست پیگیری داریم/ سرمایه گذاری برای تصفیه فاضلاب

اجرای پروژه های جدید یکی از اقدمات ما برای حل چالش های حوزه آب در استان است که البته به احداث سدهای بزرگ فکر نمی کنیم، ولی احداث سدهای کوچک مقیاس را در دست پیگیری داریم.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» محسن افشارچی، استاندار زنجان در آیین آغاز عملیات اجرایی انتقال آب سد تالوار به شهرستان خدابنده اظهار کرد: آب یکی از چالش های عمده استان است و برای حل چالش‌های حوزه آب در استان چند کار به طور همزمان در دست انجام است که مهمترین آنها به پایان رساندن پروژه های نیمه کاره سد سازی و طرح های انتقال آب است.

افشارچی گفت: اجرای پروژه های جدید از دیگر اقدمات برای حل چالش های حوزه آب در استان است که البته به احداث سدهای بزرگ فکر نمی کنیم، ولی احداث سدهای کوچک مقیاس را در دست پیگیری داریم.

وی افزود: پروژه های استحصال آب نیز که نیاز به هزینه های زیادی هم ندارد در استان جزو اولویت ها است.

استاندار زنجان با بیان اینکه برای تصفیه فاضلاب هم در استان سرمایه گذاری کرده ایم گفت: هدایت فاضلاب ها به سمت شهرک های صنعتی برای مصرف صنایع از برنامه های ما در این حوزه است.

وی گفت: امیدواریم پروژه های در دست اجرا و همچنین پروژه‌های در دست پیگیری، بخشی از مشکلات آب را در مناطق مختلف استان رفع کند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست