• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۸-۰۳
  • شناسه خبر: 35336

آمار اشتغال و بیکاری استان را مرکز آمار ایران تهیه می کند/ برای شکل دهی به کسب و کارهای کوچک هیچ بهانه ای از لحاظ اعتبارات نداریم

ما در استان از آمار برای جهت گیری و حرکت خودمان استفاده می کنیم نه برای فخرفروشی . ضمن اینکه آمار هم در اختیار استان نیست و خود مرکز آمار تهیه می کند.این آمار را ما نمی سازیم و نمی فرستیم بلکه خود مرکز آمار، آمارگیری ...

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» محسن افشارچی استاندار زنجان در کارگروه اقتصادی و اشتغال و سرمایه گذاری استان اظهار کرد: نرخ مشارکت اقتصادی بالا نشان دهنده امیدواری مردم هم هست که از شرایط ناامید نیستند.

افشارچی با اشاره به آماری که مرکز آمار ایران در خصوص اشتغال استان و موضوعات دیگر منتشر می کند گفت: ما در استان از آمار برای جهت گیری و حرکت خودمان استفاده می کنیم نه برای فخرفروشی . ضمن اینکه آمار هم در اختیار استان نیست و خود مرکز آمار تهیه می کند.

وی افزود: این آمار را ما نمی سازیم و نمی فرستیم، خود مرکز آمار، آمارگیری را انجام می دهد.

استاندار زنجان با بیان اینکه من به پروبال گرفتن کسب و کارهای کوچک از محل عدالت هم نگاه می کنم گفت: تامین مالی کسب و کارهای بزرگ سخت است ولی حمایت از کسب و کارهای کوچک امکان شکوفا شدن کسانی را ایجاد می کند که در حالت عادی این شکوفایی ایجاد نمی شود.

افشارچی گفت: طبق گفته مدیر صندوق کارآفرینی امید ۱۰۱ میلیارد تومان آماده پرداخت به طرح های اشتغال است و در حوزه اشتغال تقریباً ذهنیت مجموعه اقتصادی استان کاملا منسجم است و می داند کجا باید برود و تا چند روز دیگر هم برای همین اعتبار طرح و برنامه ارائه خواهد داد.

وی با بیان اینکه برای شکل دهی به کسب و کارهای کوچک دانش بنیان و غیر دانش بنیان هیچ بهانه ای از لحاظ منابع و اعتبارات نداریم گفت: در کسب و کارهای کوچک و افزایش مشارکت اقتصادی و ایجاد اشتغال اگر کار را به مردم بسپاریم زودتر نتیجه می گیریم.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست