• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۸-۲۱
  • شناسه خبر: 36227

۱۰۰ درصد کالاهای مورد استفاده پروژه‌های گاز زنجان، ایرانی است

۱۰۰ درصد کالاهای مورد نیاز پروژه‌های گاز رسانی در شرکت گاز زنجان از تولیدات داخلی تهیه می‌شود.

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» رحیم سلیمانی نژاد، مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۰۰ درصد کالاهای مورد نیاز پروژه‌های گاز رسانی در شرکت گاز زنجان از تولیدات داخلی تهیه می‌شود.

سلیمانی‌نژاد گفت: تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان کالا پس از ثبت نام در سامانه ستاد دولت و اخذ توکن می‌توانند در استعلام‌ها و مناقصات شرکت کنند و گاز زنجان در راستای قانون حمایت از توان تولیدی و خدماتی کشور، خرید کالای داخلی را با اولویت انجام می‌دهد.

وی افزود: شرکت گاز استان زنجان از ابتدای سال‌جاری تا پایان مهرماه ۱۹۲ قلم کالا، شامل تجهیزات گازرسانی، شبکه گذاری، مواد شیمیایی و تجهیزات اداری با برآورد اعتبار بیش از ۱۴۵میلیارد و۹۶۱ میلیون تومان ثبت سفارش و خریداری کرده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از ثبت سفارش ۴۱ ایستگاه در سال‌جاری خبر داد و افزود: در این مدت ۲۷ هزارو ۸۹۲ متر لوله فولادی و ۲ هزار دستگاه رگولاتور خانگی۲۰ متر مکعبی خریداری شده است.

وی با اشاره به خرید ۱۴۸ هزار متر لوله پلی‌اتیلن با اختصاص ۱۴ میلیارد و۴۰۰ میلیون تومان اعتبار در نیمه نخست سال جاری گفت: این میزان لوله پلی اتیلن خریداری شده تحویل انبار شده و برای خرید ۱۹۸هزار و ۹۲ متر لوله پلی اتیلن در نیمه دوم سال با اختصاص ۲۴ میلیارد و ۶۱۶ میلیون تومان اعتبار ثبت سفارش شده است که تا پایان سال‌جاری قابل تحویل خواهد بود.

سلیمانی‌نژاد گفت: در این مدت شرکت گاز زنجان از طریق مناقصه و ثبت در سامانه موفق به خرید و ثبت سفارش انواع اتصالات، لوله گذاری، شیرآلات، رگولاتور، سه راهی و تبدیل فیلتر و انواع لوازم اداری مورد نیاز و لوازم ورزشی شده است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست