• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۹-۱۶
  • شناسه خبر: 35920

افتتاح ساختمان مرکز خدمات سرمایه گذاری زنجان/افتتاح دوباره!!!

ساختمان مرکز خدمات سرمایه گذاری استان زنجان با حضور احسان خاندوزی،‌ وزیر اقتصاد و دارایی افتتاح شد.افتتاح این مرکز یکی از مهمترین اقدامات برای تشویق سرمایه گذاری خارجی است.

به گزارش«پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» ساختمان مرکز خدمات سرمایه گذاری استان زنجان با حضور احسان خاندوزی،‌ وزیر اقتصاد و دارایی افتتاح شد.

استاندار زنجان، در آیین بهره برداری از این مرکز گفت: در فرآیند اخذ مجوزهای سرمایه گذاری ۱۷ استعلام داریم و امیدواریم با فعالیت این مرکز با نگاهی تسهیلگرانه جذب سرمایه گذاری در استان سرعت بیشتری بگیرد.

محسن افشارچی با اشاره به تدوین اطلس سرمایه گذاری استان افزود: تلاش ما معرفی ظرفیت های استان با تاکید بر اولویت هاست. با مجموعه اقدامات و پیگیری های که انجام شده امیدواریم اتفاقا مثبتی در حوزه در استان محقق شود.

وزیر اقتصاد و دارایی نیز در حاشیه افتتاح این مرکز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: افتتاح مرکز سرمایه گذاری در این استان یکی از مهمترین اقدامات برای تشویق سرمایه گذاری خارجی است.

خاندوزی گفت:‌ به رغم اینکه در ۶ ماه اول امسال ثبت بیش از ۱۵۰ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در این استان قطعیت یافته است، اما این عدد باید بیشتر شود و پتاسنیل بالایی نیز در این زمینه وجود دارد که با همکاری بین مسوولان استان طی سال آینده سرمایه گذاری خارجی بالایی در استان ثبت خواهد شد.

البته طبق خبر موجود در سایت وزارت کشور، چنین مرکزی در تاریخ ۱۳ مرداد ۱۳۸۹ با حضور وزیر وقت کشور نیز افتتاح شده است!!!

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست