• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۹-۳۰
  • شناسه خبر: 36175

جابجایی ساکنین بخش های ناکارآمد شهری با طرح کلید به کلید/ تعدادی از واحد‌های مسکونی کوی فلسطین در اولویت جابه‌جایی در سفر رئیس جمهور هستند

شخصی که زمین در محله ناکارآمد دارد؛ قیمت کارشناسی با ۱۵ درصد افزایش و زمین یا واحدی که راه و شهرسازی تحویل می‌دهد با ۴۰ درصد کاهش قیمت کارشناسی برای این افراد به صورت طرح کلید به کلید تبادل خواهد شد.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» اصغر اسماعیلی، مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان اظهار کرد: طرحی در راه و شهرسازی با عنوان طرح کلید به کلید برنامه‌ریزی شده است به طوری که افرادی که در بخش‌های ناکارآمد شهری سکونت دارند با شرایطی خاص جا‌به‌جا می‌شوند.

اسماعیلی گفت: شخصی که زمین در محله ناکارآمد دارد؛ قیمت کارشناسی با ۱۵ درصد افزایش و زمین یا واحدی که راه و شهرسازی تحویل می‌دهد با ۴۰ درصد کاهش قیمت کارشناسی برای این افراد به صورت طرح کلید به کلید تبادل خواهد شد.

وی افزود: در کوی زیتون و سایر کوی‌ها که در نهضت ملی مسکن هستند بخشی به صورت مجزا و خارج از تعداد واحدهای پیش‌بینی شده برای دیگر متقاضیان نهضت ملی مسکن، برای جابجایی کوی فلسطین در نظر گرفته شده است.

اسماعیلی گفت: تعدادی از واحد‌های مسکونی کوی فلسطین که در منطقه راه‌آهن هستند در اولویت جابه‌جایی در سفر رئیس جمهور هستند که در فاز اول در سه زون، جابه‌جایی اهالی کوی فلسطین انجام می‌شود.

وی افزود: واحدهایی که در پروژه‌های ملی مسکن برای جا‌به‌جایی اهالی کوی فلسطین در نظر گرفته شده به صورت پراکنده در همه پروژه قرار دارد و به صورت زمان‌بندی شده جابجایی انجام می‌شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست