• تاریخ: ۱۴۰۲-۱۰-۰۲
  • شناسه خبر: 36197

احتمال حضور رئیس جمهور در چند هفته آینده در استان زنجان/ مولدسازی به معنای فروش اموال و صرف آن در امور هزینه ای نیست

یکی از مسیرهای ایجاد درآمد در استان بهره گیری از ظرفیت مولدسازی اموال و دارایی های دولتی است،این طرح به معنای فروش اموال و صرف آن در امور هزینه ای نیست بلکه حرکتی ارزش آفرین برای این اموال است.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» محسن افشارچی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان با بیان اینکه حضور رئیس جمهور در چند هفته آینده در استان محتمل است گفت: در خصوص الحاق زمین های لیل آباد برای ساخت واحدهای مهشت ملی مسکن درخواست داریم این مصوبه در سریع‌ترین زمان مصوب شود تا گشایشی در حوزه مسکن ملی و تخصیص زمین در استان داشته باشیم.

افشارچی گفت: احصای اموال مازاد دولتی دستگاه ها در استان انجام شده است و برآورد تقریبی ارزش آفرینی هر کدام از این اموال بررسی شده و اختصاص منابع به پروژه ها نیز مشخص شده است که برای دریافت مجوز، هفته آینده به هیات عالی مولدسازی ارجاع می‌شود.

وی افزود: کُندی دو سه ماهه فرآیند اجرای طرح مولدسازی به دلیل اصلاح آیین نامه و تغییر و تحولی بود که در بالا دست در خصوص طرح ایجاد شد ولی در صورتی که مولدسازی اموال شناسایی شده در استان به نتیجه برسد اتفاقات مهمی در استان رخ خواهد داد.

استاندار زنجان با بیان اینکه یکی از مسیرهای ایجاد درآمد در استان بهره گیری از ظرفیت مولدسازی اموال و دارایی های دولتی است، افزود: این طرح به معنای فروش اموال و صرف آن در امور هزینه ای نیست بلکه حرکتی ارزش آفرین برای این اموال است.

محسن افشارچی با اشاره به الحاق زمین های لیل آباد نیز گفت: در خصوص درجه خاک این اراضی باید بررسی مفصل در این اراضی انجام می‌شد که این امر توسط سازمان جهاد کشاورزی استان انجام گرفت.، همچنین توافقات با شهرداری نیز صورت گرفته و تمام امضاها بدون حرف و حدیث است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست