• تاریخ: ۱۴۰۲-۱۰-۱۶
  • شناسه خبر: 36562

کارهای نیمه تمام باید تکمیل و به بهره برداری برسد/ تکمیل ورزشگاه ۱۵هزارنفری به استان واگذار می شود

ورزشگاه ۱۵ هزارنفری ۱۷سال است که آغاز شده ولی هنوز به سرانجام نرسیده است که قرار شد تکمیل آن را به استان واگذار کنیم و بتوانیم در شهریور سال آینده از این ورزشگاه بهره برداری کنیم.

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» سیدابراهیم رئیسی، رییس جمهوری اسلامی ایران پس از استقبال از سوی مسئولین استان و افتتاح و تحویل تعدادی از واحدهای نهضت ملی مسکن با حضور در مصلی زنجان در جمع مردم زنجان سخنرانی کرد.

رئیسی بیان اینکه جمهوری اسلامی جایگاهی است که در مقابل استکبار ایستادگی کرده است گفت: تصور کردند رمز پیشرفت این است که ما در مقابل دشمنان تسلیم شویم ولی مکتب امام به ما آموخت میتوان متکی به اصول و مبانی مسیر پیشرفت را طی کرد.

رئیسی گفت: به مردم زنجان ارادت دارم و شاخصه اصلی زنجان سخن گفتن از حسین (ع) است ، آنچه رمز ماندگاری انقلاب است نام عاشورا و حسین بن علی (ع) است.

سفر بنده به زنجان اولا برای پیگیری مصوبات سفر قبلی است که به خوبی انجام شده است. یکی از مشکلات مردم مسکن بود که امروز بخشی از آن انجام شده است.

وی افزود: سال گذشته در یکی از مناطق حاشیه شهر حاضرشدم که دیدم خانواده هایی در شرایط خاصی زندگی میکنند و همانجا خواستیم که کاری کنند اینها صاحب خانه شوند و امروز دیدم همان خانواده ها صاحب خانه شدند.

رئیسی با بیان اینکه بیش از ۳هزارمیلیارد در مدت دولت سیزدهم در زنجان سرمایه گذاری شده است گفت: آمار بیکاری در زنجان ۵درصد کاهش یافته است.

رئیس جمهوری با بیان اینکه بیشترین آب مصرفی در کشور مربوط به کشاورزی است. به کشاورزان عرض میکنم که حتما باید برنامه ریزی در مصرف آب داشته باشیم گفت: در دولت برنامه ما عبور کردن از کنار مسائل بدون پیدا کردن راهکار نیست، برنامه دولت حل مساله است. لذا مساله آب در زنجان مساله ما است. برنامه هایی پیش بینی شده که مسئولین استان پیگیری میکنند.

وی با اشاره به پروژه های نیمه تمام در زنجان نیز گفت: ورزشگاه ۱۵ هزارنفری ۱۷سال است که آغاز شده ولی هنوز به سرانجام نرسیده است که قرار شد تکمیل آن را به استان واگذار کنیم و بتوانیم در شهریور سال آینده از این ورزشگاه بهره برداری کنیم.

رئیس جمهوری افزود: کارهای نیمه تمام باید تکمیل و به بهره برداری برسد.

ابراهیم رئیسی تاکید کرد: مدیران استان بدانید که شأن من و شما خدمتگذاری به مردم است. وقتی کسی به شما مراجعه میکند باید راضی برگردد. اما اینکه اداره و سازمانی با روابط ناسالم و با پیچ دادن کارها از این سازمان به آن سازمان موجب تأخیر در کارها شود به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

وی گفت: بعضی از مسائل را هم در میانه مسیر مردم مطرح کردند مثل تعاونی ها که باید حل شود. قرار ما این است که هیچ مسئله ای حل نشده باقی نماند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست