• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۳-۱۰
  • شناسه خبر: 4986

امکان حضور واحدهای صنعتی کوچک در بورس کالا

پیام ملت– مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان گفت: زمینه و شرایط حضور واحدهای صنعتی کوچک زنجان در فرابورس و بورس کالا فراهم شده است. به گزارش پیام ملّت به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان، ام ...

پیام ملت مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان گفت: زمینه و شرایط حضور واحدهای صنعتی کوچک زنجان در فرابورس و بورس کالا فراهم شده است.

به گزارش پیام ملّت به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان، امير حميدنيا با اعلام این خبر اظهار کرد: امکان تامین مالی ارزان قیمت از محل فروش سهام و جذب سرمایه گذاران جدید از مزایای عرضه سهام در فرابورس است.

وي با اشاره به شرایط سخت دریافت تسهیلات بانکی خاطر نشان کرد: فرابورس برای تامین نقدینگی و رونق این واحدها جایگزین مناسبی است.

اين مقام مسئول اضافه كرد: معرفي و تبليغ در تابلو بورس به صورت رايگان در كنار شركت هاي بزرگ و معتبر، اعتبار بخشي به شركت و مالك آن، امكان انتشار انواع اوراق قرضه و امكان انتقال مالكيت سهام براي شركتها در حداقل زمان و هزينه بخشي از مزاياي حضور واحدهاي كوچك در بورس مي باشد.

حميدنيا گفت: مهمترین شرط ورود این واحدها به فرا بورس داشتن شفافیت مالی و اطلاعاتی است.

وی در خصوص  پذیرش واحدهای صنعتی  در بورس کالا افزود: این واحدها می توانند برای تسریع در فروش محصولاتشان در بورس کالا حضور یابند.

حمیدنیا برخورداری از معافیت مالیاتی ، سهولت و سرعت پذیرش ، معرفی شرکت به آحاد جامعه از مزایای  فراهم شدن بستر پذیرش صنایع کوچک و متوسط  در فرا بورس و بورس کالا اعلام کرد.

وی در پايان اظهار داشت: متقاضیان می توانند با مراجعه به مدیریت تامین منابع مالی و سرمایه گذاری صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی زنجان آمادگی خود را برای حضور در فرا بورس و بورس اعلام  کنند.

شايان ذكر است در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد از واحدهاي صنعتي استان زنجان جزو بنگاههای کوچک و متوسط است.

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست