• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۶-۰۵
  • شناسه خبر: 8226

خرید تضمینی ۲۰ ساله برق از سرمایه گذاران در بخش انرژی خورشیدی

پیام ملّت– مدیر عامل شرکت توزیع برق استان زنجان حمایت از سرمایه گذاران در طرح تولید پراکنده برق از طریق انرژی های بادی و خورشیدی را یادآور شد و گفت: این طرح بیشتر با هدف تشویق سرمایه گذاران انجام می گیرد و با سرمای ...

پیام ملّت مدیر عامل شرکت توزیع برق استان زنجان حمایت از سرمایه گذاران در طرح تولید پراکنده برق از طریق انرژی های بادی و خورشیدی را یادآور شد و گفت: این طرح بیشتر با هدف تشویق سرمایه گذاران انجام می گیرد و با سرمایه گذاران قرارداد ۲۰ ساله می بندیم و در این مدت خرید تضمینی برق را در برنامه داریم. در این طرح سرمایه گذار تا بعد از طی چند سال ابتدایی اجرای قرارداد به سود خواهد رسید.

علی علیزاده موقعیت استان زنجان را به لحاظ ارتفاع بالا از سطح دریا در تولید انرژی مطلوب دانست و اضافه کرد:  هر چند استان قزوین موقعیت بهتری در این زمینه دارد و سرمایه گذاران رغبت به این منطقه پیدا کرده اند، اما توزیع برق استان نیز با ارائه مشوق ها زمینه را برای سرمایه گذاری در این حوزه فراهم می کند.

وی نقش خانوارها را در گسترش تامین برق از طریق سیستم های انرژی خورشیدی یادآور شد و ادامه داد: خانوارها می توانند با ورود به این بخش با جانمایی سیستم خورشیدی در پشت بام منازل ضمن تامین برق مصرفی در فروش آن نیز قدم بردارند. توزیع برق با تضمین خرید ۲۰ ساله برق به قیمت ۸۱۰ تومان هر کیلو وات ساعت آمادگی خرید آن را دارد در حالی که این میزان برق به میلغ ۸۷ تومان به دشت مشترکان می رسد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست