• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۰-۰۲
  • شناسه خبر: 10338

تبدیل پژوهش به ثروت در پارک های علم و فناوری/راه اندازی خانه های جوان در تمامی شهرستان ها

پیام ملّت – استاندار زنجان با بیان اینکه پارک های علم و فناوری را محل مناسبی برای تبدیل پژوهش ها به ثروت ملی است، گفت: با کاربردی کردن پژوهش ها در دانشگاه ها، مراکز علمی و پارک های علم و فناوری می توان پژوهش را به ...

پیام ملّت استاندار زنجان با بیان اینکه پارک های علم و فناوری را محل مناسبی برای تبدیل پژوهش ها به ثروت ملی است، گفت: با کاربردی کردن پژوهش ها در دانشگاه ها، مراکز علمی و پارک های علم و فناوری می توان پژوهش را به ثروت تبدیل کرد.

فتح اله حقیقی در جلسه بررسی مسائل پارک علم و فناوری استان افزود: از آنجایی که راه‌اندازی پارک های علم و فناوری برای جوانان بسیار کم‌هزینه، زودبازده و مجهز به دانش روز است، باید در دستور کار قرار گیرند.

وی وجود جوانان دانشمند در جامعه را موجب توسعه کشور دانست و افزود: اگر اصل بنیه توسعه و گفتمان قالب کشور را جوانان آگاه و دانا تشکیل دهند قطعا کشور سامان و توسعه خواهد یافت.

استاندار زنجان ایجاد خانه های جوان در تمامی شهرستان ها و توجه جدی به ادامه تحصیل دانش آموزان در یکی از شهرستان های محروم استان را از جمله اقدامات پیش بینی شده در راستای فراهم نمودن زمینه حضور جوانان در جامعه برشمرد و خاطر نشان کرد: سرمایه گذاری برای جوانان به منزله سرمایه گذاری در جهت تولید ثروت در جامعه است.

مقام عالی اجرایی استان در زمینه رفع نیاز پارک علم و فناوری استان به ساختمان اداری مناسب دستور داد؛ تمامی اماکن مازاد ادارات دولتی استان در اسرع وقت اولویت بندی و تعیین تکلیف شوند و در این زمینه، شورای برنامه ریزی و توسعه استان مکلف شد تا از تمامی اختیارات قانونی خود برای تعیین تکلیف این ساختمان های اداری استفاده کند.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست