• تاریخ: ۱۴۰۳-۰۲-۰۳
  • شناسه خبر: 37812

برای تامین زیرساخت های آبرسانی در مناطق روستایی هیچ محدودیتی نداریم

طی دو سال اخیر ۲۳ طرح آبرسانی روستایی در شهرستان ایجرود، با اعتباری بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد ریال و از محل منابع اعتبارات ملی، استانی، جهاد آبرسانی و خیرین اجرایی شد.

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» علی محمد نادرخانی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی دو سال اخیر ۲۳ طرح آبرسانی روستایی در شهرستان ایجرود، با اعتباری بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد ریال و از محل منابع اعتبارات ملی، استانی، جهاد آبرسانی و خیرین اجرایی شد.

نادرخانی با بیان اینکه احداث ۷۴ کیلومتر شبکه توزیع آب شرب و ۳۷ کیلومتر خط انتقال شامل احداث و اصلاح از جمله این طرح ها است گفت: احداث سه باب مخزن ذخیره آب در روستاهای گلابر، خانجین و آرموتلو با حجم ۸۵۰ متر مکعب از دیگر طرح هایی است که در شهرستان ایجرود اجرا شده است.

وی افزود: در همین مدت، ۹ رشته قنات نیز در روستاهای اوغولبیک علیا، چیسب، قارموتلو، قره درق، شهرک و ملاپیری احداث شد.

نادرخانی با اشاره به حفر ۸ حلقه چاه آب در روستاهای احمدکندی، قره سعید، کوسه لر، اوچ تپه، سعیدآباد، گلابر، جامه سرا و شهرک گفت: برای تامین زیرساخت های آبرسانی در مناطق روستایی هیچگونه محدودیتی نداریم.

نادرخانی افزود: استانداردسازی ۲هزار انشعاب روستایی در شهرستان ایجرود نیز از دیگر اقداماتی است که با هدف کاهش هدر رفت آب و ارائه خدمات مطلوب به مشترکین در شهرستان ایجرود اجرایی شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست