• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۰-۱۲
  • شناسه خبر: 10553

۴۰۰۰ پروژه نیمه‌تمام ورزشی در کشور وجود دارد

پیام ملّت – معاون توسعه منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه ۴۰۰۰ پروژه نیمه‌تمام در کشور وجود دارد، گفت: وزارت ورزش و جوانان امسال تجهیز خانه‌های ورزش روستایی و نیز ایجاد چمن مصنوعی را در دستور کار خ ...

پیام ملّتمعاون توسعه منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه ۴۰۰۰ پروژه نیمه‌تمام در کشور وجود دارد، گفت: وزارت ورزش و جوانان امسال تجهیز خانه‌های ورزش روستایی و نیز ایجاد چمن مصنوعی را در دستور کار خود قرار داده است.

 ژاله فرامرزیان در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی زرین شهر زرین‌رود شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه تا پایان سال ۹۹ و با همکاری دستگاه‌های مختلف، توسعه ورزش در مناطق محروم را پیگیری خواهیم کرد، تصریح کرد: مجموعه ورزشی این شهر را نیز که نیاز به تعمیرات دارد، تجهیز و تعمیر خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه کار انجام شده در این مجموعه ورزشی که به صورت مردمی و خیرانه صورت گرفته بسیار ارزشمند است، گفت: این قبیل اماکن ورزشی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار مهم است.

  معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه خود مردم نیز به جهت مردمی بودن این مجموعه‌های ورزشی، نهایت همکاری را برای حفظ و توسعه آن انجام خواهند داد، ابراز کرد: وزارت ورزش و جوانان نیز در این زمینه همکاری لازم را انجام می‌دهد.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست