• تاریخ: ۱۳۹۸-۱۱-۲۶
  • شناسه خبر: 12666

نبی اله محمدی:زنجیره اقتصاد روستاها باید تکمیل شود

پیام ملّت – کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه زنجان و طارم با اشاره به اینکه روستائیان یکی از اقشار مهم جامعه در تامین اقتصاد کشور هستند، گفت: در واقع توسعه اقتصادی این بخش در گرو تحریک تمام ...

پیام ملّت – کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه زنجان و طارم با اشاره به اینکه روستائیان یکی از اقشار مهم جامعه در تامین اقتصاد کشور هستند، گفت: در واقع توسعه اقتصادی این بخش در گرو تحریک تمامی سیستم‌های اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار « پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت » نبی اله محمدی در جمع مردم روستای قره بوته زنجان با اشاره به اینکه یکی از مشکلات روستائیان در بحث تولیدات دامی و همچنین محصولات کشاورزی این است که زنجیره اقتصادشان تکمیل نیست و بحث فرآوری مشکل دارد، اضافه کرد: ما در صنایع تبدیلی مشکل داریم و در این راستا باید جذب سرمایه‌گذار داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه باید نسبت به جذب سرمایه‌گذار در این حوزه اقدام شود تا روستاییان به راحتی بتوانند محصولات خود را فرآوری کنند، گفت: موضوعی که موجب ایجاد اشتغال و چرخه اقتصادی هم خواهد شد.

محمدی با اشاره به اینکه تکمیل زنجیره اقتصاد روستاها چرخش اقتصادی بیشتری هم برای روستائیان خواهد داشت افزود: در حال حاضر بسیاری از روستاهای استان ظرفیت ایجاد کارخانه و مراکزی برای فرآوری محصولان کشاورزی دارند که باید از این موضوع نهایت استفاده به عمل آید.

وی با اشاره به اینکه در بسیاری از روستاهای استان که اتفاقا محصولات کشاورزی غنی هم دارند، بحث زنجیره غذایی مورد غفلت واقع شده است، اضافه کرد: امیدوارم با طرح‎هایی که در این حوزه تهیه کرده‌ام بتوانم در اقتصاد و رشد اشتغال روستائیان کمک کنم.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست