• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۱۷
  • شناسه خبر: 15094

بانک های روستایی زنجان درجه بندی می شوند

پیام ملّت- مدیر شعب پست بانک استان زنجان گفت: در سال گذشته ۴۵۳ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است و در سال جاری باجه‌های بانکی روستائی این بانک درجه بندی می شوند.

حسن شجاعی در گفتگو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» اظهار داشت: اخذ مجوز رسمی در خصوص فعالیت های پولی، مالی بانکی روستایی و نقاط کم برخوردار از بانک مرکزی، کلیه خدمات بانکی در این باجه ها بصورت آنلاین و متصل به شتاب صورت می گیرد.

وی با اشاره به اعلام مدیرعامل پست ‌بانک‌ایران در پویایی و ارتقاء باجه‌های بانکی روستایی در سال ۱۳۹۹ خاطر نشان کرد: درحال حاضر ۱۶۳ باجه روستایی و ۷۰ دستگاه خودپرداز و ۱۶۳ دستگاه پین پد باجه ای درسطح استان زنجان فعال است که موجب ارتباط عملیات در بستر کارتهای بانکی شده و تمامی بانک های عامل را پوشش می دهد.

مدیر شعب پست بانک استان زنجان افزود: این امر سهم بسزائی در ایجاد انضباط مالی، رفاه اجتماعی و آبادانی مناطق روستایی و کم برخوردار ایفا کرده و موجب اشتغالزایی در روستا شده است.  

وی تصریح کرد: کلیه خدمات بانکی در این باجه ها بصورت آنلاین صورت می گیرد، بطوری که باعث حذف ترددهای غیر ضرور روستاییان برای دریافت و انجام عملیات بانکی شده است.

مدیر شعب پست بانک استان باجه های بانکی روستایی را به عنوان ابزار مویرگیِ شناخت مشتریانی که در زمینه ایجاد و تولید اشتغال فعالیت های واقعی داشته اعلام کرد و افزود: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری قدم های خوبی در جهت جهش تولید و ایجاد اشتغال در روستاها برداشته شده است و امید است در سال جدید نیز مداومت داشته باشد.

به گفته شجاعی، پست بانک استان زنجان یکی از ۴ بانک متولی صندوق توسعه ملی در مناطق روستایی بوده و در سال ۱۳۹۸حدوداً ۴۵۳ میلیارد ریال به ۵۰۰ طرح روستایی تسهیلات پرداخت کرده و ۷۳۶ نفر اشتغال مستقیم  ایجاد شده است./ب

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست