• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۲۲
  • شناسه خبر: 15504

بررسی وضعیت نامزدهای شورای اجرایی و بازرسی هلال احمر زنجان در ۷ روز

پیام ملّت- رئیس ستاد اجرایی پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان زنجان از تعیین مهلت یک هفته ای برای بررسی وضعیت ۱۰۹ نامزد شورای اجرایی و بازرسی شعب جمعیت هلال احمر شهرستان های این استان خبر داد.

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» شهرام میرزایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به استناد ماده ۲۴ آیین نامه برگزاری انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر، با توجه به پایان مهلت ثبت نام در ۱۷ اردیبهشت ماه، ستاد اجرایی این انتخابات در شهرستان ها موظف هستند در مدت یک هفته تقویمی وضعیت نامزدها بررسی کنند.

وی با بیان اینکه با توجه به پایان مهلت ثبت نام، ستاد اجرایی انتخابات در شعب جمیعت هلال احمر شهرستان ها به مدت یک هفته وضعیت نامزدها را به لحاظ دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در مواد ۱۶ و ۱۷ آیین نامه مورد بررسی قرار می دهد، افزود: پس از اعمال این ارزیابی نتیجه به نامزدها اعلام خواهد شد.

رئیس ستاد اجرایی پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان زنجان تأکید کرد: لازم به ذکر است که بررسی شرایط عمومی و اختصاصی نامزدها تا تاریخ  24 اردیبهشت ماه سال جاری انجام می شود.

میرزایی اظهارداشت: براساس ماده ۲۵ آیین نامه، نامزدهایی که شرایط آنان احراز نشود، می توانند حداکثر به مدت سه روز از ۲۵ تا ۲۷ اردیبهشت ماه امسال اعتراض خود را به صورت مستند و مکتوب به هیأت نظارت بر انتخابات شهرستان مربوطه ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام از نامزدهای شوراهای اجرایی و بازرسان جمعیت هلال احمر از ۱۱ اردیبهشت آغاز و در تاریخ ۱۷ این ماه به پایان رسید، ادامه داد: تعداد ۱۰۹ نفر در شهرستان های خدابنده، طارم، خرمدره، ماهنشان، زنجان، ایجرود و ابهر نامزد شوراهای اجرایی و بازرسان پنجمین دوره انتخابات مجامع هلال احمر شدند که از این میان تعداد ۱۵ نفر خانم و بقیه آقا هستند.

میرزایی با بیان اینکه انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر هر چهار سال یک بار در همه مراکز جمعیت هلال احمر کشور برگزار می شود، اضافه کرد: بیشترین تعداد نامزدهای ثبت نام کرده در شوراهای اجرایی و بازرسان پنجمین دوره انتخابات هلال احمر استان به ترتیب در شهرستان های خدابنده، ماهنشان و ایجرود است.

رئیس ستاد اجرایی پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان زنجان یادآور شد: انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر در استان همزمان با سراسر کشور ۲۳ خردادماه امسال برگزار خواهد شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست