• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۲۴
  • شناسه خبر: 15643

نبود زمین برای اجرای اقدام ملی مسکن

پیام ملّت- معاون عمرانی استاندارقزوین گفت:در راستای اجرای سیاست کلان کشور و اقدام ملی مسکن دراستان قزوین با محدودیت تامین زمین مواجه هستیم که بایستی شورایعالی شهرسازی درراستای حل این مشکل مساعدت نماید.

به گزارش«پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» وبه نقل اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین، فرخزاد معاون عمرانی استانداری قزوین در نشست بررسی موضوعات شهری در شهرهای استان قزوین که با حضور معاون وزیر و دبیر شورایعالی شهرسازی و معماری ایران جمعی از مدیران استانی وشهری برگزارشد طی سخنانی به مشکلات موجود درحوزه عمرانی وشهرسازی استان اشاره کرد و گفت: برای حل بسیاری از موضوعات تصمیمات مدیریت لازم است نیازمند اعتبارنیست.

وی در ادامه نقایص موجود درطرحهای جامع را از مشکلات مهم شهرها عنوان کرد وگفت:متاسفانه مشاورینی که برای تهیه این طرح هابکارگرفته شد حقوق مکتسبه را رعایت نکرده وحتی بازدیدهای فنی هم در تهیه طرحها نداشته اند.

فرخزاد تاکیدکرد: این موضوع باعث شده تا درحال حاضربه مشکلاتی برخورد کنیم وشاهد افزایش ساخت و سازی غیرمجاز باشیم.

وی تصریح کرد: افزایش ساخت وسازهای غیرقانونی نشان از عدم شناخت نیازهای مردم دارد و از طرفی هم واقعا حاکمیت نتوانسته جلوی ساخت و سازهای غیرقانونی را بگیردوی ادامه داد: شهرقزوین طی سالهای اخیر جمعیتش افزایش نیافته بلکه جمعیت به شهرهای اقماری رفته است.

او تاکید کرد:باتوجه به این مساله توجه به اراضی بالای اتوبان یکی از خواسته های جدی ماست.

معاون‌عمرانی استاندار همچنین به سند دارنبودن اراضی ۱۹ شهرقزوین اشاره کرد وگفت:باید راهکارقانونی برای این مشکل تدوین شود تا شاهد ساخت و ساز غیرمجاز نباشیم.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست