• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۳-۲۱
  • شناسه خبر: 17185

امتحانات دانشگاه علمی- کاربردی زنجان از ۲۱ تیر تا ۱۷ مرداد حضوری برگزار می شود

پیام ملّت-معاون علمی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان گفت: براساس آخرین بخشنامه امتحانات دانشجویان از تاریخ ۲۱ تیر ماه تا ۱۷ مرداد ماه و به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

لیلا ناصریان در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» با اشاره به اینکه تا به امروز هیچ بخشنامه‌ای در خصوص غیر حضوری بودن برگزاری آزمون ها دریافت نشده است اظهار کرد: امتحانات در یک بازه زمانی طولانی، به صورت حضوری و با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی از جمله به همراه داشتن اقلام محافظت های فردی و استفاده از فضای باز در صورت نیاز برگزار خواهد شد.

وی در خصوص تاریخ برگزاری کلاس های آموزشی عنوان کرد: برگزاری کلاس های آموزشی دانشگاه علمی کاربردی استان زنجان از تاریخ ۱۷ خرداد ماه همزمان با سایر دانشگاه ها آغاز شده و بر اساس آخرین بخشنامه تا تاریخ ۲۱ تیرماه نیز ادامه خواهد داشت. برگزاری دروس نظری به صورت مجازی است این در حالی است که برگزاری دروس عملی به صورت حضوری و با رعایت همه پروتکل های بهداشتی انجام می شود.

معاون علمی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان در خصوص مشکلات در برگزاری کلاس های آموزشی مجازی تصریح کرد: در ارتباط با برگزاری دروس نظری به صورت مجازی به علت جدید بودن زیرساخت ها و سامانه در نظر گرفته در اوایل مشکلاتی در حین برگزاری کلاس های نظری وجود داشت اما در حال حاضر این مشکلات مرتفع شده و دانشجویان و اساتید می توانند به راحتی وارد سامانه شده و از کلاس ها استفاده کنند.

ناصریان با بیان اینکه برگزاری کلاس های عملی به صورت مجازی مقدور نبود افزود: از این رو مقرر شد که از همان تاریخ ۱۷ خرداد کلاس های دروس عملی به صورت حضوری و با رعایت حداقل نفرات و ظرفیت برگزار شود و در صورت نیاز به تکرار، این کلاس ها با نفرات کمتر مجدد برگزار گردد.

وی با تأکید بر اینکه وجود دستکش، ماسک و سایر اقلام محافظت های فردی در آزمایشگاه ها الزامی است، خاطرنشان کرد: مراکز موظف به تهیه و توزیع این اقلام محافظتی در میان دانشجویانی که فاقد این وسایل هستند، شدند تا مشکلی برای دانشجویان پیش نیاید چرا که سلامت دانشجویان در اولویت برنامه های دانشگاه قرار دارد.

معاون علمی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان با بیان اینکه تعداد دانشجویان در دانشگاه نزدیک به ۳ هزار نفر است ادامه داد: این در حالی است که تعداد اساتید در این دانشگاه حدود ۵۰۰ نفر است که همگی آنها به صورت حق التدریسی مشغول به فعالیت هستند./ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست