• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۳-۲۲
  • شناسه خبر: 17266

روش برگزاری امتحانات دانشگاه روزبه برای دانشجویان بومی و غیربومی اعلام شد/ تاریخ امتحانات ۲۵ خرداد اعلام می شود

پیام ملّت-معاون آموزشی و پژوهشی موسسه آموزش عالی روزبه زنجان گفت: برگزاری امتحانات برای دانشجویان بومی به صورت حضوری و برای دانشجویان غیر بومی به صورت غیرحضوری خواهد بود.

پیام عمادی در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» با بیان اینکه تصمیم گیری در خصوص تاریخ برگزاری امتحانات در ۲۵ خردادماه انجام خواهد شد اظهار کرد: احتمالا تاریخ برگزاری امتحانات از ۱ تیرماه تا ۳۰ تیر ماه خواهد بود که امسال بازه زمانی برگزاری امتحانات به علت شیوع بیماری کرونا و پرهیز از تجمع دانشجویان به ۴ هفته افزایش یافته است.

وی در ارتباط با چگونگی برگزاری امتحانات حضوری دانشجویان عنوان کرد: بنابر بخشنامه وزارت علوم مقرر شده است که زمان برگزاری امتحانات حضوری حداکثر یک ساعت و امتحان در یک تک برگ باشد. در خصوص نمره دهی نیز اساتید موظف به تعیین نمره هستند.

معاون آموزشی و پژوهشی موسسه آموزش عالی روزبه زنجان با اشاره به اینکه بر اساس بخشنامه وزارت علوم امتحانات عملی دانشجویان در مرداد ماه برگزار خواهد شد افزود: امتحانات عملی پس از اتمام کلاس های عملی طی حدود ۲ هفته به صورت حضوری برگزار می شود.

عمادی به وجود برخی مشکلات در سیستم آموزش مجازی اشاره و عنوان کرد: جدید بودن سیستم آموزش مجازی و نداشتن تجربه در این خصوص موجب بروز مشکلاتی در برگزاری کلاس ها شده بود. همچنین مشکل کم بودن پهنای باند در ابتدا وجود داشت اما اینک با افزایش حدود ۱۶ برابری پهنای باند این مشکل مرتفع شده است.

وی با بیان اینکه کلاس های آموزشی دانشجویان در این هفته به اتمام رسیده است ادامه داد :تعداد دانشجویان انصرافی به علت وجود امکانات خوب در دانشگاه بسیار کم بودند و تعداد بسیار محدودی از دانشجویان نیز به علت ابتلای خود یا خانواده به بیماری کرونا در مرخصی به سر می‌برند.

معاون آموزشی و پژوهشی موسسه آموزش عالی روزبه زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از یک هزار دانشجو در دانشگاه مشغول به تحصیل هستند افزود: حدود ۲۰۰ استاد نیز در این دانشگاه تدریس می کنند که از این میان حدود ۴۰ نفر اعضای هیئت علمی و مابقی استاد مدعو هستند./ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست