• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۳-۲۲
  • شناسه خبر: 17275

۱۲ سالن ورزشی در اختیار ستاد کرونا قرار گرفت

پیام ملّت-معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در مجموع ۱۲ سالن خود را در اختیار ستاد مبارزه با کرونا قرار داد.

محمد علی حمزه پور در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: از میان این ۱۲ سالن تعداد ۴ سالن در شهرستان زنجان و ۸ سالن در شهرستان‌های خرمدره، طارم، خدابنده، ابهر و ماهنشان در اختیار ستاد مبارزه با کرونا قرار گرفت.

وی با بیان اینکه سه سالن توپی، بوکس و تنیس روی میز در مادران و کودکان از سوی اداره ورزش و جوانان استان زنجان در اختیار ستاد مبارزه با کرونا قرار گرفت ادامه داد: در ۱۵ خرداد نیز سالن بسکتبال شهید بهشتی به ستاد مبارزه با کرونا داده شده است.

معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان به هدف اداره کل ورزش و جوانان در مورد واگذاری سالن های ورزشی به ستاد مبارزه با کرونا اشاره و عنوان کرد: هدف از این اقدام آماده کردن اماکنی جهت قرنطینه بیماران مبتلا به کرونا و کمک به بهبود وضعیت استان بوده است.

حمزه پور در خصوص اولویت بندی اعمال شده برای پرداخت تسهیلات به باشگاه داران جهت حمایت از آنها در ایام کرونایی تصریح کرد: اولویت نخست با افرادی است که دارای کد کارگاهی و واریزی بیمه تامین اجتماعی بوده اند و افرادی نیز که فاقد بیمه تامین اجتماعی بوده اند در اولویت دوم قرار دارند.

وی با تاکید بر اینکه در روزهای اخیر ۱۱۹ بازرسی از اماکن ورزشی صورت گرفته اذعان کرد: در روزهای اخیر در حین بازرسی ها ۳ مورد پلمپ اماکن ورزشی و ۲۴ مورد تعهد کتبی در شهرستان زنجان صورت گرفته است./ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست