• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۳-۲۷
  • شناسه خبر: 17483

بهره مندی ۲۹ روستای زنجان از نعمت آب شرب

پیام ملّت-جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از اجرای طرح آبرسانی به ۲۹ روستای این استان خبر داد .

به گزارش«پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» فرشاد پیری با بیان اینکه طرح آبرسانی و بهره برداری از آب شرب در سه دهستان اوریاد ماهنشان، قره پشتلو زنجان و شیوانات خدابنده اجرا می شود، افزود: اهالی روستاهای تازه کند، قره حصارلو، حاج سیران، ماری، آقکند، قره داش، قلعه جوق، پری، سعید کندی، زنگی کوه، لهرگین، ماری، سالارآباد، اسلام آباد، بهرام بیک، قمشلو، قره ولی و برون و … از نعمت آب شرب بهره مند می شوند.

وی با اشاره به اینکه طول خط انتقال و توزیع آب شرب در این مناطق ۱۸۰۰۰ متر طول بوده و بیش از ۲۰۰۰خانوار ( بیش از ۷۰۰۰ نفر ) از نعمت آب شرب بهره مند می شوند، تصریح کرد: این طرح با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریالی اجرایی می شود.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان تاکید کرد: مرمت و لایروبی قنات، مرمت منبع آب و تعویض وتعمیر شبکه توزیع، بهسازی چشمه مرمت مخزن، احداث منبع آب وخط انتقال و حفر چاه و تجهیز آن ها از عمده فعالیت های صورت گرفته در این طرح هاست.

این مسئول از کاهش هزینه های این طرح با مشارکت اهالی روستا و دهیاران خبر داد و گفت: ۶۰ درصد هزینه های اجرای این طرحها با مشارکت نیروهای جهادی و اهالی روستا کاهش یافته است.

پیری در پایان ابراز کرد: امسال نیز قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با عنایت خداوند متعال و با کمک دستگاه های اجرایی، خیرین واهالی روستاها، طرح آبرسانی به برخی روستاهای مورد نظر را عملیاتی خواهد نمود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست