• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۴-۰۴
  • شناسه خبر: 17664

کلاس های عملی دانشگاه روزبه بعد از پایان امتحانات تعیین تکلیف می شود/از اساتید کم کار استفاده نخواهد شد

پیام ملّت-معاون آموزشی و پژوهشی موسسه عالی روزبه زنجان گفت: امتحانات این دانشگاه طبق آخرین بخشنامه وزارت علوم در ساعت و تاریخ مقرر به صورت مجازی برگزار شد.

پیمان عمادی در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» در خصوص نحوه نمره دهی امتحانات دانشجویان اظهار کرد: در نمره دهی به امتحانات دانشجویان، ۵ نمره به امتحان پایان ترم و ۱۵ نمره به فعالیت‌های کلاسی و پروژه دانشجویان این دانشگاه اختصاص داده شد.

وی با بیان اینکه بیش از یک هزار نفر دانشجو که انتخاب واحد کرده بودند در این امتحانات حضور داشتند عنوان کرد: در موسسه آموزش عالی روزبه علاوه بر دانشجویان بومی که از شهر زنجان، روستاها و شهرهای اطراف در آن مشغول به تحصیل هستند از میان حدود ۱۵ استان نیز دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل است.

معاون آموزشی و پژوهشی موسسه عالی روزبه زنجان با اشاره به اینکه دانشجویان غیر بومی موسسه عالی روزبه از میان استان‌های آذربایجان شرقی، قزوین، کردستان، رشت، گیلان، کرج و برخی از استان‌های دیگر در این دانشگاه حضور دارند افزود: امکان مشخص کردن تعداد دانشجویان به تفکیک بومی یا غیربومی بودند در سامانه مقدور نیست.

عمادی با بیان اینکه نحوه برگزاری کلاس های عملی بنا بر بخشنامه اعلامی از سوی وزارت علوم خواهد بود ادامه داد: پس از پایان امتحانات در خصوص چگونگی برگزاری کلاس های مذکور تصمیم‌گیری خواهد شد. البته در خصوص نحوه برگزاری امتحانات وزارت علوم به ما اعلام کرده بود که می توان امتحانات را به صورت حضوری برگزار کرد اما در دقایق پایانی اعلام شد که باید امتحانات به صورت مجازی برگزار شود این دانشگاه نیز کاملا مطابق دستورالعمل وزارت علوم عمل کرد.

وی به تمهیدات اندیشیده شده برای ترم آینده دانشگاه اشاره و عنوان کرد: سایت دانشگاه به‌ روزرسانی‌شده، هماهنگی ها با اساتید صورت گرفته، فایل ها به صورت دقیق آپلود شده و مقرر شده که در ترم آینده از اساتیدی که کم‌کاری کردند استفاده نشود. نحوه برگزاری کلاس های ترم آینده نیز براساس اعلام وزارت علوم به صورت حضوری یا مجازی برگزار خواهد شد./ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست