• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۴-۰۵
  • شناسه خبر: 17633

کلاس های آموزشی دارالقرآن به صورت نیمه خصوصی برگزار می شود/ کلاس های مجازی آموزش قرآن مورد استقبال قرار نگرفت

پیام ملّت-مدیر موسسه دارالقرآن کریم زنجان گفت: کلاس های آموزش دارالقرآن با توجه به شیوع بیماری کرونا و جهت رعایت حال مردم به صورت نیمه خصوصی و با حداقل افراد برگزار می‌شود.

ولی الله رحیمی در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: به علت اینکه کلاس های آموزش قرآن به صورت مجازی چندان مورد استقبال مردمی قرار نگرفته است تبلیغات در خصوص برگزاری کلاس های آموزش مجازی قرآن صورت گرفته و اطمینان خاطر داده شده که از کیفیت چنین کلاس‌هایی کاسته نخواهد شد.

وی با بیان اینکه افرادی که از کلاس های آموزش مجازی استفاده کردند هزینه خود را نیز پرداخت کرده اند عنوان کرد: در حال حاضر کلاس ها به صورت حضوری برگزار می شود البته نحوه برگزاری این کلاس ها به صورت نیمه خصوصی و با تعداد ۲ یا ۳ نفر دانش آموز برگزار می شود. این در حالی است که پیش از این کلاس های آموزش قرآن دارالقرآن با تعداد ۱۵ تا ۲۰ نفر از دانش آموزان برگزار می شد.

مدیر موسسه دارالقرآن کریم زنجان با اشاره به اینکه استقبال از کلاس های آموزشی قرآن دارالقرآن که به صورت نیمه حضوری در حال برگزاری است تا حدودی خوب است ادامه داد: این کلاس های آموزشی بارعایت فاصله گذاری اجتماعی و لحاظ کردن پروتکل های بهداشتی در حال برگزاری است و ثبت نام‌ها همچنان ادامه دارد.

رحیمی با بیان اینکه وجوهات و نذورات نیز تحت تاثیر شرایط بحران کرونایی قرار گرفته است تصریح کرد: از آنجایی که کلاس ها رسما مورد استقبال مردم قرار نگرفته است یا به عبارتی به صورت کامل بازگشایی نشده است افراد جهت حضور در این کلاس ها احتیاط می‌کنند اما اگر شرکت کنند وجوهات و نذورات جبران خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در ارتباط با مدارس و پرداخت هزینه های آنها مشکلی وجود ندارد و افراد بر اساس دستورالعمل وزارت آموزش و پرورش ثبت نام کرده و از الزامات آن تبعیت می کنند ادامه داد: ثبت نام ها در کلاسهای آموزش دارالقرآن تا تاریخ ۱۵ تیرماه ادامه خواهد داشت. البته در روز ۱۵ تیر ماه در خصوص ادامه ثبت نام ها یا توقف آن تصمیم گیری خواهد شد./ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست