• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۴-۰۷
  • شناسه خبر: 17740

امدادرسانی هلال احمر زنجان برای ۲۵۱ حادثه دیده طی یک ماه گذشته

پیام ملّت- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: طی یک ماهه گذشته نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر به ۲۵۱ حادثه دیده متاثر از سوانح جاده‌ای، کوهستان، غرق شدگی، آتش سوزی و دیگر موارد امداد رسانی کردند.

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت»شهرام میرزایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مدت بیان شده ۷۲ حادثه روی داده که از این تعداد ۶۴ مورد سانحه جاده ای و شهری، پنج مورد آتش سوزی، کوهستان، غرق شدگی هر کدام یک مورد اتفاق افتاده است که در این موارد ۲۵۱ نفر متاثر از حادثه شده اند.

وی تاکید کرد: این تعداد حوادث ۱۳۸ مصدوم، ۲۰ فوتی داشت که سه نفر به صورت سرپایی درمان و ۳۵ نفر توسط عوامل امدادی هلال احمر به مراکز درمانی منتقل و ۲۱ نفر اسکان داده شده اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این امدادرسانی ها ۱۳۲ تیم عملیاتی با ۳۶۲ امدادگر خدمات امدادی به صورت شبانه روزی برای حادثه دیدگان ارائه کرده اند.

میرزایی اظهارداشت: برای ارائه خدمات به حادثه دیدگان ۷۲ حادثه در سطح استان ۱۰۸ خودروی کمک دار، ۷۰ دستگاه آمبولانس و ۵۵ دستگاه خودروی نجات فعال بوده اند.

وی خاطرنشان کرد: پایگاه های هلال احمر در سطح جاده ای این استان فعال هستند و خدمات امدادی شبانه روزی ارائه می دهند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز تماس برقرار کنند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست