• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۴-۱۱
  • شناسه خبر: 17843

بیمار کرونایی بستری در بیمارستان ایجرود نداریم/ وضعیت ایجرود از لحاظ ابتلا به کرونا بسیار بهتر از دیگر نقاط استان است

پیام ملّت-فرماندار شهرستان ایجرود گفت: شهرستان ایجرود به علت رعایت مردم آن در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و از لحاظ ابتلا به کرونا به مراتب بسیار بهتر از سایر شهرستان های استان زنجان است.

باب الله فتحی در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: نگرانی هایی در خصوص افزایش شیوع ابتلا به کرونا در شهرستان ایجرود به علت رفت و شدهای فراوان به تهران و متغیر بودن جمعیت این شهرستان در فصول بهار و تابستان وجود داشت اما خوشبختانه وضعیت شهرستان ایجرود در حد مطلوبی از منظر این بیماری قرار دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در این شهرستان تنها حدود ۳۰ بیمار کرونایی به صورت قرنطینه خانگی دوران بیماری خود را به سر می برند و تعهد دادند که از منازل خود خارج نشوند و موارد بهداشتی را رعایت کنند عنوان کرد: نقاهتگاه این شهرستان آماده است و ظرفیت بیش از ۱۰۰ نفر را پذیرا می باشد. اما در حال حاضر هیچ بیمار بستری در وضعیت وخیم در شهرستان مذکور وجود ندارد و ضرورتی برای ایجاد بیمارستان صحرایی در این شهرستان وجود ندارد.

فرماندار ایجرود با اشاره به اینکه تلاش می شود که وضعیت این شهرستان ثابت و حتی بهبود یابد ادامه داد: از اسفند ماه تا کنون به علت تعطیلی بخشی از مشاغل متصدیان آنها آسیب دیدند و برخی از مشاغل خدماتی و تولیدی در فشار ناشی از این بیماری قرار گرفته اند چنین شرایطی برای مردم سخت است اما حفظ شرایط موجود و کنترل این بیماری بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه در شهرستان ایجرود یک بیمارستان با تعداد ۳۰ تخت خواب خالی وجود دارد و در حال حاضر هیچ تخت اشغال شده توسط بیماری کرونایی در این شهرستان وجود ندارد ادامه داد: از سوی دیگر هسته های مراقبت در روستاها متشکل از شورا و دهیار جهت کنترل و مراقبت بیماری تشکیل شده است و این شهرستان شرایط خوب موجود خود را مدیون مردمی است که کماکان موارد بهداشت فردی و عمومی را رعایت کرده و مراقبت های لازم را انجام می دهند.

فتحی خاطرنشان کرد: جناب آقای استاندار در سطح استان و کادر علوم پزشکی زحمات زیادی را جهت پیشگیری و کنترل بیماری ویروسی کرونا متقبل و متحمل شده اند امید است که مردم نیز در همه نقاط استان توصیه های انجام شده را مدنظر قرار داده و جدی بگیرند تا خدایی ناخواسته شاهد پیک این بیماری در استان نباشیم./ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست