• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۴-۲۶
  • شناسه خبر: 18208

مساعدت ۴۸۰ میلیون تومانی شهرداری به موزه دفاع مقدس

پیام ملّت-مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان گفت: مقرر شده است که شهرداری با پرداخت ۴۸۰ میلیون تومان در خرید تجهیزات و امکانات مورد نیاز موزه دفاع مقدس مساعدت کند.

قاسم محمدی در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: شورای شهر در سال ۹۸ تصویب کرده است که شهرداری مبلغ در حدود یک میلیارد تومان را جهت ساخت و تکمیل موزه دفاع مقدس در شروع سال ۹۹ پرداخت کند و مبلغ پرداختی فوق از سوی شهرداری بخشی از مصوبه شورای شهر خواهد بود.

وی با بیان اینکه پیمانکاران در خصوص دیوار کشی و تیغه بندی موزه دفاع مقدس مشغول به فعالیت هستند ادامه داد: اما جهت تکمیل ساختمان موزه دفاع مقدس همچنان مشکلات اعتباری و مالی وجود دارد و این موضوع مساعدت دستگاه‌های مختلف را می طلبد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان پیشرفت فیزیکی فعلی موزه دفاع مقدس را حدود ۵۴ درصد اعلام کرد و گفت: موضوعات مرتبط با آب، برق و گاز موزه مذکور در دست پیگیری و اقدام قرار دارد.

محمدی از انجام رایزنی ها در خصوص مساعدت ها به اداره حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس جهت ساخت این موزه خبر داد و عنوان کرد: شهرداری مقرر کرده است که کمک هایی از سوی معاونت زیربنایی این ارگان در راستای تکمیل موزه دفاع مقدس صورت گیرد و این موضوع در مرحله تشریفات اداری قرار دارد.

وی در خصوص تجهیزات و امکاناتی که در حال حاضر نیاز است افزود: اینک امکاناتی همچون سنگ و تجهیزات الکترونیکی مانند سیم و کابل جهت ساخت این موزه مورد نیاز است./ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست