• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۵-۰۴
  • شناسه خبر: 18464

۲۲۱ واحد مسکونی سهم جامعه ایثارگری زنجان تا پایان دولت

پیام ملّت-معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید استان زنجان گفت:براساس تفاهم نامه ای که با وزارت راه و شهرسازی امضا شده است از ۲۰ هزار واحد مسکونی که در اختیار بنیاد شهید قرار خواهد گرفت سهم زنجان از آن ۲۲۱ واحد است .

سید جمال الدین موسوی در گفت و گو با خبرنگار « پایگاه خبری –تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: جامعه ایثارگری منعی در تقاضای مسکن ملی ندارند ولی درصورت استفاده از آن درصورتی که از زمین دولتی در مسکن ملی استفاده کنند سهم ایثارگری در بنیادشهید برای مسکن را از دست می دهند.

موسوی گفت: کل جامعه ایثارگری یک  بار می توانند از مسکن دولتی استفاده کنند با وام ویژه خودشان که مبلغ آن هم دربودجه دولت تعیین می شود و اختصاص می یابد.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان افزود: ایثارگران می توانند هم زمان هم زمین و هم وام را دریافت کنند ولی اگر نشد می توانند فقط از تسهیلات استفاده کنند.

وی گفت: اخیراً تفاهم نامه ای بین بنیاد شهید و وزارت مسکن و راه و شهرسازی امضا شده است که براساس آن تا پایان این دولت ۲۰ هزار واحد مسکونی در اختیار جامعه هدف بنیاد شهید قرار خواهد گرفت که سهم زنجان ۲۲۱ واحد است که زمین در اختیارمان گذاشته اند و به مرور این ۲۲۱ واحد ساخته خواهد شد

وی افزود: اگر تعداد متقاضی بیشتر شد در حضور خود متقاضیان قرعه کشی انجام خواهد گرفت.

سید جمال الدین موسوی با بیان اینکه  ۱۵۰۰ نفراز جمعه هدف بنیاد شهید قبلا تسهیلات مسکن گرفته اند گفت: این تعداد  هنوز زمین به آنها تعلق نگرفته است و در صورتی که آورده شخصی آنها کافی نباشد نمی توانند از زمین استفاده کنند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست