• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۵-۰۵
  • شناسه خبر: 18498

هزینه پاکسازی محل از نخاله های ساختمانی از فرد خاطی اخذ می شود

پیام ملّت- مدیر خدمات شهری شهرداری زنجان گفت: هزینه پاکسازی محل از نخاله های ساختمانی از فرد خاطی که مرتکب به این اقدام شده است اخذ می‌شود.

بیوک شامی در گفت و گو با خبرنگار« پایگاه خبری تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: گشت مدیریت پسماند در حال فعالیت هستند و در صورت مشاهده تخلیه نخاله‌های ساختمانی در مناطق ممنوعه یا خاک برداری و خاک ریزی غیر مجاز نخاله های ساختمانی فرد خاطی را مکلف به پاکسازی محل مذکور می کنند.

وی افزود: در صورتی که فرد خاطی به ماشین آلات جهت پاکسازی نخاله های ساختمانی دسترسی نداشته باشد شهرداری خود اقدام به جمع آوری نخاله های ساختمانی می کند و هزینه این پاکسازی را از فرد خاطی طلب می کند.

مدیر خدمات شهری شهرداری زنجان از به کار گرفتن نخاله های ساختمانی مطلوب در فضای سبز و بستر سازی معابر خبر داد و گفت: در صورتی که خاک این نخاله های ساختمانی از نوع ۴ و ۵ و غیر قابل استفاده باشد در سایت مشخص شده‌ای تخلیه می شود.

شامی با بیان اینکه سایت تخلیه نخاله ساختمانی فوق در کیلومتر ۲ جاده بیجار قرار دارد ادامه داد: زمین این سایت از سوی از سازمان مسکن و شهرسازی اختصاص داده شده است.

وی با اعلام اینکه گشت شهری مدیریت پسماند مشغول به فعالیت هستند و در صورت مشاهده تخلف مراتب را به مدیریت پسماند گزارش می دهند تاکید کرد: گشت مدیریت پسماند به محل مراجعه کرده و از آن محل بازدید به عمل آورده و پس از آن موضوع به مراجع قانونی گزارش داده می شود./ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست