• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۵-۰۶
  • شناسه خبر: 18509

توزیع اقلام آموزشی میان گروه های حساس از کودکان استثنایی

پیام ملّت-رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان زنجان گفت: قول های مساعدی در خصوص توزیع اقلام آموزشی خاصی همچون تبلت در میان گروه‌های حساس از کودکان استثنایی داده شده است.

فاطمه باغبانی در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری تحلیلی پیام ملّت» با بیان اینکه لیست افراد فوق جمع‌بندی و آمار گیری شده و گفته شده که اقلام آموزشی مذکور پیش از ۱۵ شهریور ماه و بازگشایی مدارس در میان افراد توزیع می شود اظهار کرد: این اقدام با هدف تحت پوشش قراردادن حداکثری دانش آموزان توسط سازمان مرکزی در همه استان ها صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه این اقلام به دانش‌آموزانی که به علت نداشتن وسایل و ابزار موفق به استفاده از برنامه شاد نشده‌اند اعطا خواهد شد ادامه داد: البته این مطلب در حال حاضر به صورت شفاهی و در ویدیو کنفرانس ها مطرح شده است و فعلا ارسالی در این خصوص صورت نگرفته است.

باغبانی با بیان اینکه کتاب‌های سال تحصیلی آینده در میان همکاران دسته‌بندی شده و محتواهای آموزشی جهت تدریس مشخص و آماده شده است ادامه داد: برنامه های الکترونیکی نیز به منظور تدریس دانش آموزان تعریف شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان زنجان وضعیت حوزه مدارس استثنایی را همچون مدارس عادی تحت شعاع بیماری کرونا اعلام کرد و گفت: پس از شیوع بیماری کرونا آموزش ها از طریق پیام رسان های داخلی و برنامه شاد به کودکان استثنایی صورت گرفته است.

باغبانی تعداد دانش آموزان استثنایی استان را معادل ۲ هزار و ۸۰۰ دانش آموز اعلام کرد و ادامه داد: این دانش آموزان از مقاطع پیش دبستان تا متوسط در حال تعلیم و آموزش توسط ۳۸۰ نفر پرسنل آموزشی هستند. همچنین تعداد مدارس ویژه در سطح استان معادل ۲۴ مرکز اصلی است./ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست