• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۵-۲۷
  • شناسه خبر: 19127

۲۹۰ روستا تحت پوشش شرکت آب نیستند

پیام ملّت-مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از تحت پوشش بودن ۱۰۰ درصدی مشترکین شهری در این استان خبر داد و گفت: همچنان ۲۹۰ روستا تحت پوشش شرکت آب نیستند.

مصطفی اکرمی در گفت و گو با خبرنگار«پایگاه خبری تحلیلی پیام ملّت» با بیان اینکه در حال حاضر ۶۱۱ روستا در استان تحت پوشش شبکه آب قرار دارند اظهار کرد: روستاهایی که تحت پوشش شبکه آب نیستند روستاهایی هستند که خود اهالی روستا به علت داشتن چاه در منزل مایل به این اقدام نیستند یا بسیار کم جمعیت هستند.

وی تعداد کل روستاهای استان زنجان را معادل ۹۰۱ روستا اعلام و تاکید کرد: خوشبختانه در حال حاضر حدود ۹۰ درصد جمعیت روستایی ما در استان زنجان تحت پوشش شبکه آب قرار دارد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اظهار داشت: چنانچه اهالی روستاهای گفته شده درخواست دهند درخواست آنها بررسی شده و در صورت امکان تحت پوشش شبکه آب قرار داده خواهند شد.

اکرمی در پاسخ به سوال خبرنگار پیام ملّت در مورد تخریب آسفالت پیاده روها توسط شرکت آبفا در شهرستان آب بر گفت: تخریب آسفالت در پیاده روهای آب بر به علت خرابی کاتر بوده است چراکه به علت خراب بودن کاتر عملیات این شرکت از طریق کمپرسورانجام شده است اما به زودی پس از تعمیر کاتر کار به روال عادی باز خواهد گشت.

وی به پرداخت هزینه توسط شرکت آب و فاضلاب به شهرداری آب بر به جهت تخریب آسفالت پیاده روهای این شهرستان اشاره و عنوان کرد: هزینه تخریب آسفالت پیاده روهای این منطقه با توجه به نرخ تورم محاسبه شده و به شهرداری آن پرداخت خواهد شد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در خصوص هزینه پرداختی از سوی شرکت آبفا به شهرداری مناطق در صورت تخریب آسفالت گفت: هزینه پرداختی به شهرداری ها برای تخریب آسفالت باتوجه اینکه آسفالت با کاتر برش داده شده باشد یا با بیل مکانیکی و دژبر تخریب شده باشد متفاوت خواهد بود.

اکرمی افزود: در صورت تخریب آسفالت با بیل مکانیکی یا با دژبر هزینه ای معادل یک و نیم برابر مساحتی که تخریب شده است به شهرداری منطقه پرداخت می شود./ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست