• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۸-۰۶
  • شناسه خبر: 19945

با شعار محوری “رسانه و ارزش آب و انرژی”؛سومین جشنواره نیرو و رسانه فراخوان داد/ مهلت ارسال آثار تا ۵ آذرماه

پیام ملّت-جشنواره ملی نیرو و رسانه (نور) که برای سومین دوره از سوی روابط عمومی وزارت نیرو برگزار می‌شود، برای آثار علاقه‌مندان فراخوان داد.

به‌گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، این دوره از جشنواره با شعار محوری “رسانه و ارزش آب و انرژی” برای خبرنگاران و فعالین عرصه رسانه در زمینه نیرو و غیره توسط وزارت نیرو برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.

این دوره از جشنواره با هدف “اطلاع‌رساني و آگاهي بخشي درباره ارزش ذاتی، اجتماعی و اقتصادی آب و انرژی”، “مشارکت رسانه و شبکه‌هاي اجتماعي در موضوع ارزش دادن به آب و انرژی به عنوان یک منبع مشترک و ارزشمند” و “بررسي سیر تاریخی و الگوهای فرهنگی و اجتماعی مرتبط با ارزش آب و انرژی در ایران” برگزار خواهد شد.

در فراخوان این جشنواره محورهای “مفهوم ارزش و ارتباط این مفهوم با حوزه‌های مختلف آب و انرژی”، “آب و کشاورزی”، “هم‌بست آب و انرژی و پایدارسازی منابع”، ” تجربیات موفق در حوزه‌های مرتبط با مدیریت مصرف و کاهش تلفات آب و انرژی”، “توانمندی‌ها و ابتکارات بخش‌های غیردولتی و مردم‌نهاد در حوزه‌ ارزش آب و انرژی” و “ارزش دادن به آب و انرژی؛ آمايش سرزمين و توسعه پایدار” مورد توجه قرار گرفته است.

“مديريت تأمين و مصرف آب، غذا و انرژي در شرايط تحریم” و “ارزش آب و انرژی و تغییر سبک زندگی و مصرف”، “تجربه‌های بین‌المللی در بخش ارزش آب و انرژی”، “تحلیل نگرش‌های مدیریت سنتی منابع آب و انرژی”، “بازار رقابتی آب و انرژی و شرایط ایجاد این بازار در کشور”، “ارزش آب و انرژی و مدیریت تقاضا” و “نقش آب و انرژی در جهش تولید و رونق اقتصادی” از دیگر محورهای این جشنواره است.

بر این اساس، آثار ارسال شده در رشته‌های “تیتر”، “گزارش”، “مصاحبه”، “طرح، اینفوگرافی”، “طنز و کاریکاتور”، “سرمقاله و یادداشت”، “مقاله”، “عکس و گرافیک و صفحه آرایی و موشن گرافی”، “ويدئو (ويدئو ژورنال، اسلايد شو)”، “فتو تيتر” در سومین جشنواره نیرو و رسانه (نور) مورد داوری قرار خواهد گرفت.

علاقه‌مندان به حضور در این جشنواره ملی می‌توانند آثار خود را از ۵ آبان تا ۵ آذرماه سال جاری که آثار آن‌ها از اول فروردين ماه تا ۳۱ مهرماه امسال در يكي از رسانه‌هاي رسمي، مكتوب، ديداري و شنيداري منشتر شده از طریق صفحه اختصاصی جشنواره در نشانی https://paven.ir ارسال کنند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست