• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۸-۰۷
  • شناسه خبر: 19950

استکبار ستیزی تعطیل بردار نیست / آغاز پویش «امریکا باید از منطقه برود»توسط دانش آموزان

پیام ملّت- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت:با توجه به شرایط پیش آمده خیلی ازبرنامه های خیابانی تعطیل شده امااستکبارستیزی تعطیل بردارنیست و با روش های دیگرکه مقتضای شرایط فعلی است برنامه ها اجرا خواهد شد ...

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» حجت الاسلام ناصردرجلسه ستاد برگزاری مراسم ۱۳ آبان درجلسه کارگروه دانشجویی و دانش آموزی اظهار کرد: ۱۳ آبان پرازخاطره و جزئی ازایام الله است و ما به حسب دستور قرآن وظیفه داریم روزهایی که در سرنوشت کشورمان تاثیر گذار بوده اند را یاداوری کنیم تا چراغ راه آینده باشد.

وی با اشاره به اتفاقات ۱۳ آبان سال روزتبعید امام ازایران به ترکیه ، شهادت تعدادی ازدانش آموزان به دست رژیم پهلوی و همینطور تسخیر لانه جاسوسی گفت: مجموعه این اتفات وقتی ریشه یابی می شوند دست امریکا درهمه آنها نمایان است .

حجت الاسلام ناصر با تاکید بر همزمانی میلاد پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت با ۱۳ آبان و همچنین درگیری کشور با بیماری کرونا گفت: با توجه به شرایط پیش آمده خیلی از برنامه های خیابانی تعطیل شده اما استکبار ستیزی تعطیل بردار نیست و شاید به خاطر رعایت حال مردم به ظاهر مراسم ها تعطیل شده است اما منش استکبار ستیزی و مبارزه با ظالمان تعطیل تشده و با روش های دیگر که مقتضای شرایط فعلی کشوراست برنامه ها اجرا خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان دانش آموزان را زینت راهپیمایی روز ۱۳ آیان خواند و گفت : دانش آموزان در شرایط تعطیلی مدارس نیزموثر خواهند بود و نقش خود را ایفا خواهند کرد.

وی گفت: در طول این سالها نه تنها دشمنی امریکا با ما کمتر نشده بلکه بیشتر هم شده و هرچند درافواه مردم اینگونه مطرح می شود که انتخابات امریکا تاثیر بسیاری در کشور خواهد داشت اما سیاست و دشمنی امریکا در مورد ایران عوض نخواهد شد.

حجت الاسلام ناصر درادامه گفت: استکبارستیزی که نماد و الگوی آن حضرت رسول الله (ص) است شعارمحوری زندگی همه خواهد بود و در روز ۱۳ آبان همه نهادها و خانواده ها با توجه به شرایط ویژه ایی که درآن هستیم ایستادگی در مقابل ظلم و مستکبرین را جور دیگری فریاد خواهیم زد.

همچنین دراین جلسه نمایندگان و مسئولین تشکل های دانش اموزی به تشریح برنامه های خود به مناسبت ۱۳ آبان پرداختند.

توفیقی مسئول بسیج دانش آموزی استان با گرامیداشت یاد ۳۶ هزار شهید دانش آموز و ۴۰۷ دانش آموزشهید استان زنجان گفت: با اینکه برنامه های حضوری ایام ۱۳ آبان تحت الشعاع شیوع بیماری کرونا قرار گرفته اما فعالیت بسیج دانش اموزی در فضای مجازی به قوت در حال انجام است .

وی از راه اندازی پویش “امریکا باید ازمنطقه برود” توسط دانش آموزان خبر داد و گفت :متن نویسی ” چرا مرگ بر امریکا” توسط دانش آموزان،نقاشی با موضوع استکبار ستیزی و تهیه نماهنگ های ویژه دانش آموز انقلابی و همچنین طرح ” هم صدا با حاج قاسم ” که به خوانش بخشی ازوصیت نامه سردار سلیمانی اختصاص دارد برخی دیگر ازبرنامه های بسیج دانش اموزی در ایام الله ۱۳ آبان است .

نماینده اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان دراستان هم از آغاز جلسات مطالبه گری دانش آموزی همزمان با ایام ۱۳ آبان خبر داد و گفت: اولین جلسه مطالبه گری دانش آموزی با حضور مهدی باقری نماینده زنجان و طارم در مجلس، روز ۸ آبان برگزار خواهد شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست