• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۸-۰۸
  • شناسه خبر: 19972

آغازبه کار مرکز فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری استان زنجان

پیام ملّت-مرکز فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری استان زنجان با حضور معاون وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور ، استاندار زنجان و جمعی از مسئولین آغاز به کار کرد.

به گزارش « پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» در این مراسم مهندس ناصر فغفوری رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به تاکیدات ریاست جمهوری در راستای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و بنگاه های اقتصادی اظهار داشت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر تشکیل کارگروهی در جهت رفع موانع تولید ، وزارت کشور نامه ای در جهت ایجاد مرکز فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری در استان ها ابلاغ نمود.

وی تصریح کرد: در استان زنجان هم این مرکز در راستای رسیدگی سریع و رصد نحوه بررسی مشکلات توسط دستگاههای اجرایی راه اندازی شد که به این منظور سامانه ای طراحی شده که واحدهای تولیدی مکلف هستند مشکل واحد را در سامانه درج نمایند.

فغفوری ادامه داد: بلافاصله درخواست مشکل واحد تولیدی در سازمان مدنظر قرار می گیرد و در صورتی که مشکل توسط سازمان قابل حل باشد بلافاصله مرتفع شده و نتیجه اقدام در سامانه درج می شود .✅ وی یادآور شد: در صورتیکه مشکل مرتبط با سایر دستگاههای اجرایی باشد هر دستگاه اجرایی که نماینده مستقر را در محل مرکز فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری دارند منتقل شده و پس از رفع مشکل نتیجه در اسرع وقت به دبیر خانه مرکز ارائه شود.

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان افزود: در صورتیکه مشکل توسط دستگاه اجرایی قابل حل نباشد با وجود مستندات به دبیرخانه منعکس و در نهایت مشکل مربوطه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست استاندار مطرح می گردد.

وی افزود: واحدهای تولیدی به صورت ۲۴ ساعته امکان ثبت نام و ثبت مشکل را در سامانه مذکور دارند که دبیرخانه مکلف به بررسی موضوع و ارجاع به دستگاه مربوطه در اسرع وقت می باشد.

در ادامه این جلسه دکتر هاشمی معاون وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به شرایط کنونی کشور اظهار داشت: با توجه به شرایط کنونی کشور سرمایه گذاری اقتصادی بهترین عبادت محسوب می شود و در این راستا باید شرایط لازم جهت فعالیت این سرمایه گذاران فراهم گردد.

وی افزود: ایجاد کارآفرینی و اشتغالزایی برای جوانان یکی از ضروریات کشور در وضعیت امروز می باشد که در این راستا باید از سرمایه گذاران حمایت های لازم صورت گیرد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست