• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۴-۱۷
  • شناسه خبر: 23444

ترم تابستان دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان مجازی شد

مدیر امور آموزش دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان گفت: در شرایط کرونایی موجود، ترم تابستان در دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» سعید امانلو در رابطه با نحوه برگزاری ترم تابستان دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان، اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی موجود به احتمال زیاد کلاس‌ها و امتحانات ترم تابستان به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه تاریخ دقیق شروع و پایان ترم تابستان برای هر درس و دانشکده متفاوت است که دانشجویان باید برای اطلاعات بیشتر به آیین‌نامه مراجعه کنند، افزود: فقط برخی از دروس دانشکده داروسازی و دندان‌پزشکی به صورت کشوری خواهد بود و مابقی دروس به صورت دانشگاهی ارائه می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه دروس عمومی (گروه معارف) با استعلامی که مدیرگروه معارف دانشگاه از گروه معارف استان داشته‌، دروس معارف به‌ صورت دانشگاهی با ظرفیت محدود (حداکثر ۴۵ نفر) برگزار خواهد شد، تصریح کرد: دانشجویان دارای شرایط خاص که در سنوات و دروس پیش‌نیاز آن‌ها مشکلی پیش آمده، درخواست برداشتن این دروس را بدهند.

مدیر امور آموزش دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان، خاطرنشان کرد: انتخاب ترم تابستان برای دانشجویان ورودی ۹۹ که نیم‌سال خود را با تاخیر شروع کرده‌اند و برای دانشجویانی که شرایط خاص و ضروری ندارند، پیشنهاد نمی‌شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست