• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۴-۲۶
  • شناسه خبر: 23470

برق ۳۵ اداره در زنجان قطع شد

علیرضا علیزاده گفت:الگوی مصرف خانگی ۳۰۰کیلووات ساعت در ماه برای این بخش از مشترکان استان زنجان است که نباید بیش از این میزان از انرژی برق را این حوزه مصرف کند. وی تاکید کرد: استاندارد مصرف در ادارات استان زنجان نیز بستگ ...

به گزارش «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت»علیرضا علیزاده افزود: الگوی مصرف خانگی ۳۰۰کیلووات ساعت در ماه برای این بخش از مشترکان استان زنجان است که نباید بیش از این میزان از انرژی برق را این حوزه مصرف کند. 
وی اظهار کرد: استاندارد مصرف در ادارات استان زنجان نیز بستگی به وسعت فضای اداری تعداد نفرات است که میزان مصرف برق آنها با میزان مصرف سال گذشته مقایسه می شود.

برق ۳۵ اداره دولتی در زنجان قطع شد - قدس آنلاین | پایگاه خبری - تحلیلی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: در راستای مصوبه کاهش ساعات اداری و تعطیلی روزهای پنجشنبه  برق ۳۵ اداره دولتی به دلیل عدم رعایت تعدیل مصرف انرژی برق قطع و برای ۹ اداره دیگر نیز اخطار کتبی صادر شد که میزان مصرف انرژی این دستگاه های اجرایی نسبت به سه ماهه سال قبل افزایش قابل توجهی یافته بود که باید مصرف انرژی آنها کاهش می یافت. علیزاده متذکر شد: رزمایش ارزیابی و کنترل مصرف برق ساختمان های اداری استان همزمان با اجرای مصوبه هیات دولت و بخشنامه استانداری زنجان مبنی بر کاهش ساعات کار اداری و تعطیلی روزهای پنجشنبه برگزار می شود و در مدت اجرای این طرح رفتار مصرفی ادارات به وسیله ۶۳۱  کنتور هوشمند نصب شده توسط مرکز پایش بار و انرژی شرکت توزیع نیروی برق استان نیز با دقت رصد می شود.
وی تاکید کرد: با همکاری ممیزان انرژی مستقر در امور شرکت های توزیع نیروی برق استان زنجان ۱۵۹ مورد بازدید سرزده از اداراتی که مجهز به کنتور برق هوشمند نیستند، انجام شده است. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: ۵۰۲ مورد تماس تلفنی با اداراتی که ۵۰ درصد از مصرف برق خود را کاهش نداده بودند گرفته و تذکرات لازم برای آنها داده شد.
به گفته علیزاده، ۴۰۰۰ مگاوات از مصرف برق کشور در پیک تابستان مربوط به دستگاه های اجرایی و اداری است و این مقدار در استان زنجان  با مصرف برق ۱۰هزار مشترک خانگی برابری می کند. وی یادآوری کرد: با اجرای کامل این مصوبه در سطح استان، شاهد حذف ۱۰ هزار خاموشی مشترکان در روزهای شنبه تا چهارشنبه و ۲۰ هزار مشترک در پنجشنبه هر هفته هستیم.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان، از بانک ها و ادارات استان نیز درخواست کرد، بعد از ساعت اداری، وسایل سرمایشی و سایر وسایل غیرضرور برقی را خاموش کرده و چنانچه مولدهای اضطراری برق دارند آنها را وارد مدار مصرف کنند. به گزارش ایرنا، شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان بیش از ۴۶۷ هزار و ۵۰۰ مشترک در بخش های مختلف دارد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست