• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۸-۰۸
  • شناسه خبر: 24630

ارائه خدمات سوخت رسانی با استفاده از کارت سوخت در ۳۹ جایگاه منطقه زنجان

جایگاه ها با سامانه هوشمند سوخت در حال فعالیت هستند و ارائه خدمات سوخت رسانی با استفاده از کارت سوخت در ۳۹ جایگاه استان برقرار است .

به گزارش«پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به اختلال سراسری در سیستم سامانه هوشمند سوخت گفت: طی هماهنگی های بعمل آمده و تشکیل کمیته مدیریت بحران در ستاد منطقه، با بسیج امکانات و کارکنان و بهره مندی از تجارب و همکاری کارشناسان شرکت های متخصص و پشتیبانی سامانه هوشمند سوخت، مسئولین جایگاه ها و عوامل استانی و انتظامی در این چند روز اخیر، ابتدا موفق به احیاء خدمات سوخت رسانی و فعالیت جایگاه ها شده و سپس سیستم عرضه سوخت با کارت هوشمند فعال گردید که آمار امروز به ۳۹ باب جایگاه از ۶۰ جایگاه موجود در استان رسیده است.
وی افزود: تلاش مجموعه شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران منطقه زنجان بر این است که هر چه زودتر جایگاه های باقیمانده نیز به مدار عرضه سوخت دو نرخی با کارت هوشمند بازگردد.

حمید حبیبی از صبوری و همراهی ساکنین پایتخت شور و شعور حسینی و همکاری صدا و سیمای مرکز استان زنجان و خبرگزاری های فعال در اطلاع رسانی به موقع و مطلوب در تنویر افکار عمومی و همچنین تلاش شبانه روزی و جهادی صاحبان مجاری عرضه سوخت و کارکنان زحمت کش منطقه در رفع مشکل بوجود آمده تقدیر و تشکر نمودند.

خبرنگار: صغرا بنابی فرد

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست