• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۱-۱۶
  • شناسه خبر: 27210

در ۲ سال آینده انقلابی در فضاهای ورزشی مدارس اتفاق خواهد افتاد/ اولویت با مدارس دخترانه و مناطق محروم است

تفاهم نامه ای در راستای افزایش سرانه ورزشی مدارس استان امضا شده که بر اساس آن در ۲ سال آینده انقلابی در فضاهای ورزشی اتفاق خواهد افتاد. این امکانات اولا در درون مدارس هستند و ترجیحا در مدارس ابتدایی و اولویت اصلی آن هم ...

علی اسماعیلی مدیر کل آموزش و پروررش استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» با اشاره به امضای تفاهم نامه ای در راستای افزایش سرانه ورزشی مدارس استان با بیان اینکه وقتی تفاهم نامه ای امضا می شود باید اعتبار داشته باشد و اعتبار آن هم به تامین مالی آن است گفت:درسایه دولت عدالت محور با رویکرد مدارس دخترانه و مناطق محروم در ۲ سال آینده انقلابی در فضاهای ورزشی اتفاق خواهد افتاد.

علی اسماعیلی گفت: تفاهم نامه ای با معاونت تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش امضا کردیم که طی آن مبلغی در حدود ۱۴ میلیارد تومان جذب اعتبار داشته ایم که نزدیک به ۵۰ درصد آن محقق شده و در حسابمان موجود است.

اسماعیلی افزود: برای سال ۱۴۰۲ پیش بینی ۱۰ سالن ورزشی ۶۰۱ متری سقف بلند استاندارد خواهیم داشت و ۱۰ زمین چمن به موجودی زمین های مصنوعی ما اضافه خواهد شد . ۱۰ زمین شنی برای بازی در مدارس ایجاد خواهیم کرد.

وی گفتت: این امکانات اولا در درون مدارس هستند و ترجیحا در مدارس ابتدایی و اولویت اصلی آن هم با مدارس دخترانه و مناطق محروم است.

مدیر کل آموزش و پروررش استان زنجان با بیان اینکه این مبلغ ابلاغ شده زمینه رویکردی مثبتی را ایجاد کرده بویژه در مناطق محروم که آنها هم همیاری کنند گفت: البته این موضوعمشروط بر این است که از ظرفیت خودیاری هم استفاده کنیم .

اسماعیلی گفت: با این اتفاق سرانه فضاهای ورزشی ما از ۰/۲۸ متر مربع به ۰/۳۸ مترمربع افزایش خواهد بود و ۶۳۰ متر مربع به سالن های مسقف و ۱۲هزار ۱۰۰ متر به فضاهای ورزشی روباز اضافه می شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست