• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۳-۰۷
  • شناسه خبر: 27748

با افزایش تعرفه ها هزینه های پستی واقعی سازی شده است/ ۲۴۰ نماینده شرکت پست در روستاها فعال هستند

از سال ۹۷ تا الان تعرفه های پستی ثابت بوده است و تغییری نداشته است درحالی که هزینه های ارسال مرسوله ها با تعرفه ها تناسبی نداشت . در حال حاضر ۲۴۰ نمایندگی روستایی داریم که خدمات پستی را انجام می دهند.

مدیرکل روابط عمومی اداره پست زنجان در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» در خصوص افزایش تعرفه های پستی  اظهار کرد: از سال ۹۷ تا الان تعرفه های پستی ثابت بوده است و تغییری نداشته است درحالی که هزینه های ارسال مرسوله ها با  تعرفه ها تناسبی نداشت .

ملکی با بیان اینکه با اعمال تعرفه های جدید پستی ، تعرفه ها واقعی سازی شده است گفت: در سالهای اخیر هزینه های پستی شرکت پست ثابت بود در حالی که شرکت های پستی موازی با  تفاوت هزینه بسیار این خدمات را انجام می دهند.

وی با بیان اینکه شرکت پست هم یک شرکت درآمد هزینه ای هست گفت: تنها شرکتی هست که تا دورترین روستاهای زنجان از جمله علم کندی را پوشش می دهد  در حالی که هیچکدام از شرکت های اپراتوری موازی این کار را نمی کنند چون توجیه اقتصادی ندارد. یک نامه با ۷ هزار تومان تا تهران ارسال می شد درحالی که شرکت های موازی با چند برابر این هزینه ، خدمات پستی را انجام می دهند.

ملکی با بیان اینکه  خدمات پایه ای پستی در تمام نقاط زنجان انجام میشود گفت: در حال حاضر ۲۴۰ نمایندگی روستایی داریم که خدمات پایه ای پست را انجام می دهند.

ملکی با بیان اینکه در حال حاضر تعرفه های جدید پستی اعمال میشود گفت: مراحل آماده سازی و ارسال مرسوله ها خیلی هزینه بر است و  تمام درآمد این شرکت صرف هزینه ها می شود .

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست