• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۶-۰۷
  • شناسه خبر: 28877

پرداخت افزایش حقوق سایر سطوح بازنشستگان در شهریور ماه انجام می شود

پرداخت افزایش حقوق سایر سطوح بازنشستگان تامین اجتماعی از این ماه (شهریور) انجام خواهد شد.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در حاشیه افتتاح پروژه ملی استیل‌کورد شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه صبا، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در زمینه افزایش مستمری سایر سطوح، مستمری‌بگیران مطالباتی داشتند که انجام شد وطبق دستور رئیس‌جمهور و هماهنگی‌هایی که مجلس در این زمینه داشت با اختیاراتی که دولت به وزیران عضو تامین‌اجتماعی داد، در ماه گذشته افزایش سایر سطوح را برابر با مصوبه شورای کار داشتیم که در ماه جاری صدور احکام جدید و پرداخت بر اساس احکام جدید برای مستمری‌بگیران انجام خواهد شد.

موسوی گفت: علاوه بر افزایش حقوق، توسعه خدمات در حوزه بازنشستگان نیز یکی از اولویت‌های سازمان تامین‌اجتماعی است و موضوع درمان بازنشستگان را همواره در اولویت قرار داده‌ایم. همچنین مراکزی را برای بیماری‌های خاص و مزمن بازنشستگان در حال توسعه داریم.

وی همچنین از توسعه ۸۸ مرکز خدمات پزشکی برای بیماری دیابت و فشار خون با رویکرد اهتمام به بازنشستگان دارای بیماری خاص خبر داد و گفت: برای بیماری‌های صعب‌العلاج و خاص دیگر نیز برنامه‌هایی داریم که در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در ادامه با اشاره به اقدامات و حمایت‌هایی که این سازمان در دوران کرونا از فعالان صنعتی و تولیدی به عمل آورده است، خاطرنشان کرد: سال گذشته بالغ بر ۳۰۰۰ میلیارد تومان بخشودگی، امهال جرایم بیمه‌ای و نیز تقسیط بدهی داشتیم که برای امسال نیز پیش‌بینی کرده‌ایم که اگر صنایع و مراکز صنعتی دچار مشکل شوند، باز هم در کنار این فعالان خواهیم بود.

موسوی در خصوص میزان تقسیط، امهال و بخشوگی انجام شده در استان زنجان نیز عنوان کرد: ۳۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در سه ماهه اول تقسط بدهی لیست‌های بیمه‌ای در استان زنجان داشتیم.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست