• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۶-۲۴
  • شناسه خبر: 29027

اختصاص ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل قیر رایگان برای آسفالت معابر روستاهای استان

معابر ۱۲۱روستای استان با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و‌ با مشارکت دهیاران در سال جاری آسفالت ریزی شد.

معابر ۱۲۱روستای استان با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و‌ با مشارکت دهیاران در سال جاری آسفالت ریزی شد.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» رضا خواجه ای مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: معابر ۱۲۱روستای استان با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و‌ با مشارکت دهیاران در سال جاری آسفالت ریزی شد.

رضا خواجه ای با بیان اینکه با اجرای طرح تامین قیر رایگان از سوی دولت و مشارکت دهیاران تاکنون اقدامات مناسبی در زمینه آسفالت معابر روستاهای این استان برداشته شده‌است ،ادامه داد: آسفالت ریزی ۶۷ کیلومتر از معابر داخلی روستاهای استان به مساحت ۴۰۰ هزار ما مربع از محل اعتبارات قیر رایگان از سوی این نهاد انقلابی در راستای توسعه روستاها انجام شده است .

وی ادامه داد: باید با انجام برنامه ریزی های مناسب در جهت توسعه روستاها، فضای زندگی شایسته ای برای ساکنین روستاها فراهم نمود تا از این طریق روستاییان نیز فرصت زندگی و رشد و توسعه را داشته باشند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان افزود: اعتبارات قیر یارانه ای فرصت خوبی برای بهسازی محیط‌های معابر روستایی در راستای ارتقا بهداشت محیط عمومی، هدایت آب‌های سطحی، ارتقا کیفیت محیط زندگی، ایجاد نشاط و انگیزه برای تثبیت جمعیت در روستاها که خواستگاه تولید و احیای صنایع دستی و گردشگری روستاها است.

وی به اجرا و بازنگری طرح هادی روستایی با هدف ایجاد زمینه توسعه و عمران روستاها با توجه به شرایط فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی‌ منطقه، از سوی این نهاد اشاره کرد گفت : در سال جاری، بازنگری طرح هادی ۱۲۳ روستای استان با اعتباری بالغ بر ۱۱۹ میلیارد ريال انجام شده و همچنین طرح هادی در ۲۷۴ روستا با اعتباری بالغ بر ۱۶۵۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست