• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۸-۰۳
  • شناسه خبر: 29425

طارم میزبان جشنواره ملی زیتون میشود

جشنواره «شکرانه ملی زیتون» ۱۹ و ۲۰ آبان در شهرستان طارم با هدف شناخته شدن زیتون این شهرستان و معرفی ظرفیت‌های طارم برگزار خواهد شد.

به‌گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» زهرا جعفری رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان طارم از برگزاری جشنواره «شکرانه ملی زیتون» در طارم خبر داد.

جعفری گفت: طارم در تاریخ ۱۹ و ۲۰ آبان ماه امسال میزبان یک جشنواره ملی با عنوان «شکرانه ملی زیتون» خواهد بود و این جشنواره با هدف شناخته شدن زیتون این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: در جشنواره ملی زیتون طارم، دستگاه‌های فرآوری زیتون، فرآیند روغن‌کشی، صنایع‌دستی شهرستان، نان‌های محلی، لباس محلی و … به معرض نمایش گذاشته خواهد شد.

زهرا جعفری با بیان اینکه برگزاری جشنواره در سطح ملی موجب حضور افرادی از استان‌های دیگر خواهد شد که در معرفی ظرفیت‌های طارم مؤثر است گفت: همچنین حضور مسئولان استانی و ملی موجب آشنایی آن‌ها با ظرفیت‌های شهرستان و مشکلات مربوط به زیتون خواهد شد.

جعفری گفت: با برگزاری این جشنواره سعی داریم تا جاذبه‌های گردشگری طارم‌ را نیز نشان دهیم و با راه‌اندازی یک‌خانه بوم‌گردی، صنایع‌دستی و غذاهای محلی شهرستان را معرفی خواهیم کرد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست